برخی از عوامل نزدیک به باشگاه استقلال به دنبال این هستند تا مانع حضور نکونام در این تیم شوند.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین از روزی که نام جواد نکونام به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده است در توییتر و البته فضای مجازی توفان توییتری به راه افتاده است، به این بهانه که به صلاح استقلال است سرمربی خارجی جانشین فرهاد مجیدی شود. اما جدا از هواداران استقلال که از سر دلسوزی و تعصب در این مقطع دنبال جذب سرمربی رزومه دار خارجی هستند، عده ای هم به شکلی هدفمند در فضای مجازی، باشگاه استقلال را به سمت جذب مربی خارجی سوق می دهند.

در این بین شنیدیم حتی یک عضو هیات مدیره استقلال و یکی از نزدیکان مدیرعامل استقلال به اتفاق چند دلال به دنبال آوردن سرمربی خارجی هستند، طبیعی است خیلی از ایجنت های فعال در بازار امیدوار بودند بعد از مجیدی یک مربی خارجی جانشین او شود تا بتوانند از این انتقال درآمدی کسب کنند و حالا آنها تلاش می کنند با خرج کردن پول در فضای مجازی کاری کنند نکونام از آمدن به استقلال منصرف شود.

طبیعی است اگر نکونام همین امروز پیشنهاد استقلال را قبول کند، گزینه های دیگر نمی توانند سرمربی استقلال شوند و افرادی که از آوردن مربی خارجی منفعت می برند، دست شان از این اتفاق کوتاه خواهد ماند.

شنیدیم دلال ها در تلاش هستند ژوزه مورایس، دستیار اسبق ژوزه مورینیو که سابقه حضور در تیم های چونبوک موتورز و الهلال دارد را سرمربی استقلال کنند. پیش از این نام هایی چون رزوان لوچسکیو، یووانوویچ و ... هم برای هدایت استقلال در فضای مجازی مطرح شده بود. حتی عده ای هم از طریق یک واسطه ایرانی که در اروپا زندگی می کند نام هایی چون آری هان، فرانک رایکارد و ... را مطرح کردند اما اتاق فکری که در تهران و دبی تشکیل شده، به شدت دنبال عقد قرارداد با ژوزه مورایس یا گزینه هایی از این دست است تا از قرارداد میلیون دلاری این سرمربیان خارجی پورسانت قابل توجهی به دست بیاورد.

هواداران استقلال اگرچه این حق را دارند که برای آینده این باشگاه دنبال سرمربی رزومه دار خارجی باشند اما باید مراقب باشند اسیر بازی پشت پرده دلال ها نشوند.

کد خبر 681451

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha