نیم نگاهی به فعالیت سازمان میادین میوه و تره‌بار نشان می‌دهد که ۲۹۴ بازار در مناطق ۲۲ گانه فعال است و در این دوره نیز سازمان میادین توانست عرضه محصولات مختلف را افزایش دهد و قرار است که ۲۰۰ میدان با نگاه ویژه به مناطق جنوبی ایجاد شود.

میادین میوه و تره بار

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان میادین میوه وتره بار در ادوار مختلف تلاش کرده است تا در امر تهیه و توزیع فرآورده‌های کشاورزی در مسیر حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان گام بردارد.

براساس اطلاعاتی که از فعالیت سازمان میادین در این دوره وجود دارد،‌ باید گفت که در بازه زمانی ۲۰۰ روز،‌این سازمان توانست حدود ۵ تا ۱۰ درصد کالاها را ارزان‌تر به دست مردم برساند.

اینفوگرافیک|چند بازار میوه و تره‌بار جدید در تهران افتتاح خواهد شد؟

کد خبر 680488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha