یک شرکت روسی‌الاصل مدل‌هایی از ساعت هوشمند اپل واچ در تعداد محدود را با روکش طلا، برنز و تیتانیوم برای عرضه به بازار در محدوده قیمتی ۳ تا ۲۵ هزار دلار آماده کرده است.

اپل واچ کاویار

به‌گزارش همشهری آنلاین به‌ نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام‌آرنا، شرکت کاویار (Caviar) پیش از این نیز محصولات لوکس و گران‌قیمتی را بر مبنای محصولات اپل تولید کرده که از جمله آنها می‌توان به آیفون ضد گلوله، آیفون با امضای استیو جابز، ایلان ماسک و ناپلئون و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

مجموعه ساعت‌های هوشمند جدید نیز بر اساس ویژگی‌های اپل واچ ۷ شرکت اپل در دو نسخه اصلی طراحی شده‌اند. سری اول آثار دارای تزئینات برجسته با الهام از آثار گوستاو یانگ، حکاک معروف قرن نوزدهم آمریکایی است. این سری ماه (Moon) نام گرفته است.

اپل واچ با روکش طلا، برنز و تیتانیوم به‌بازار می‌آید | قیمت ۹۰ تا ۷۷۰ میلیون تومان!
ساعت لوکس طراحی شده بر مبنای اپل واچ ۷، مدل Blood Moon با ‌قیمت ۳۳۵۰ دلار

این سری از قیمت ۳۲۶۰ دلار با نسخه ماه شب (Night Moon) شروع می‌شود که با برنز سفید پوشانده شده و با بند چرمی تمساح مشکی عرضه می‌شود و محدود به ۹۹ نسخه است. گران‌ترین ساعت هوشمند این مدل هم  ماه طلایی (Gold Moon) با قیمت ۲۵۰۷۰ دلار است که تنها به ۸ نسخه محدود شده است. این مدل از طلای ۱۸ عیار پوشیده شده و دارای بند چرم تمساح قهوه‌ای است.

اپل واچ با روکش طلا، برنز و تیتانیوم به‌بازار می‌آید | قیمت ۹۰ تا ۷۷۰ میلیون تومان!
نمای نزدیکی از مدل Gold Moon با قیمت ۲۵۰۷۰ دلار

سری بعد ساعت‌های Rivets با ظاهری صنعتی‌تر هستند. این دو ساعت پوششی از تیتانیوم دارند و در دو رنگ سیاه و طلایی عرضه شده‌اند. در نهایت از این ساعت هوشمند نسخه‌های Line و Flame وجود دارد که آنها نیز از تیتانیوم ساخته شده‌اند، اما دارای الگوهای تزئینی حکاکی شده با لیزر هستند. این ساعت‌ها در محدوده قیمت متوسط ۳۰۰۰ دلار قرار دارند.

اپل واچ با روکش طلا، برنز و تیتانیوم به‌بازار می‌آید | قیمت ۹۰ تا ۷۷۰ میلیون تومان!
ساعت لوکس طراحی شده بر مبنای اپل واچ ۷، مدل Titanium Flame با ‌قیمت ۳۴۴۰ دلار

کد خبر 680325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha