سید محمد حسینی نوشت: برخی سیاسیون حامی دولت قبل به جای شرمندگی و عذرخواهی، دوقورت و نیم شان باقی است.

حسینی معاون رئیس جمهور

به گزارش همشهری‌آنلاین، معاون پارلمانی رئیس جمهور در صفحه شخصی خود نوشت: «ساختمان متروپل با مشارکت شهرداری آبادان و با رشوه و فساد ساخته شده، استاندار روحانی افتتاحش کرده و سازنده‌اش چهره ماندگار دوره روحانی شده! حالا برخی سیاسیون حامی دولت قبل به جای شرمندگی و عذرخواهی، دوقورت و نیم شان باقی است و طلبکار دولت فعلی شده اند که پاسخگو باشد!»

برج متروپل آبادان را هلدینگ عبدالباقی ساخته و در مراسم افتتاح آن غلامرضا شریعتی استاندار وقت خوزستان در دولت دوازدهم نیز حضور داشته است.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به مجوزهای طلایی استاندار سابق خوزستان به سازنده متروپل، گفته که به تخلفات همه مقامات از جمله استاندار سابق خوزستان پله به پله رسیدگی می‌شود.

کد خبر 680320

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • ES ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    6 2
    می دونید مشکل کجاست؟ مشکل این است که شما باید تمرکز کنید که دیگر از این مجوزها توی دوره ی شما داده نشود. مردم خسته شدند از بس کش و قوس اصلاح طلب و اصول گرا رو دیدند. شما بجای دعوا بر سر قدرت واقعا سعی کنید توی دوره ای که هستید به مردم خدمت کنید. ای کاش مسوولین ما این رو درک می کردند ولی از بس قدرت شیرینه دیگه مردم این وسط فراموش شده اند
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    5 1
    حسینی جان چرا این همه کینه؟
  • جهانگیرعلائی راد IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    6 0
    به جناب محمدحسینی عرض شودکه بنده تابعیت هیچیک ازاحزاب ( بزن در رو) راندارم چون معتقدم تمام احزابی که بقدرت میرسند بازتحت سیطره دیگری هستندواین به پشیزی نمیارزد.لذا قصدم ازورودبه این بحث نه حمایت ازروحانی ودولتش است ونه تخریب دولت رئیسی! شما وحزبتان ورئیس الوزرایتان اگرراست میگوئید واهل معامله ومصالحه نیستید ، بیائیدبپاس حرمت خون اینهمه بیگناه مانده زیرآوار ، دادگاهی تشکیل بدهید باپخش زنده تلوزیونی وحضورزنده داغداران این فاجعه دردادگاه، وقضاتی که جزخدا وحق وعدالت تابع هیچ بنده ای نباشند، قضاتی که ازمجرمان تقاص بگیرد.