بازیگر بریتانیایی می‌گوید که تماشاگران نیازمند تنوع هستند، در حالی که نقش‌های بزرگ تلویزیونی همیشه به اولیویا کلمن، لیلی جیمز و سارا لنکاوی داده می‌شود.

جین هوراکس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از deadline، جین هوراکس که در کمدی تلویزیونی Absolutely Fabulous بازی کرد و برای بازی در فیلم Little Voice نامزد جوایز بفتا و گلدن گلوب شد، به مخاطبان بریتانیایی گفت: «فکر می‌کنم دیدن همیشه بازیگران تکراری برای تماشاگران کمی کسل‌کننده باشد. من فقط برای تماشاگران ناراحتم که سفارش‌دهندگان و تهیه‌کنندگان فیلم‌ها آنقدر کوته‌نظرند که همیشه افراد یکسانی را به کار دعوت می‌کنند.»

شکایت بازیگر نامزد گلدن‌ گلوب از فیلمسازان | چرا نقش‌ اصلی فیلم‌ها همیشه نصیب بازیگران خاص می‌شود؟
اولیویا کلمن

هوراکس در پاسخ به این سوال که چه احساسی دارد از اینکه مرتباً نقش‌های بزرگ تلویزیونی را به اولیویا کلمن (تاج)، کیلی هاوز (بادیگارد) و لیلی جیمز (دانتون ابی، تعقیب عشق) می‌دهند، پاسخ داد: «و سارا لنکاوی» (دره شادی).

او گفت: «بازیگران زیادی هستند که مطمئنا می‌توانند چیز جدیدی به نقش‌ها اضافه کنند و باید از آنها هم استفاده کرد.»

شکایت بازیگر نامزد گلدن‌ گلوب از فیلمسازان | چرا نقش‌ اصلی فیلم‌ها همیشه نصیب بازیگران خاص می‌شود؟
لیلی جیمز

اظهارات هوراکس در زمانی منتشر شد که نامه‌ای سرگشاده توسط بیش از ۱۰۰ بازیگر و اشخاص دیگر، از جمله کیلی هاوز، امضا شد که خواستار حضور زنان بالای ۴۵ سال در فیلم‌ها شدند تا با سن‌گرایی (کنار گذاشتن افراد مسن) در صنعت سینما مقابله کنند.

شکایت بازیگر نامزد گلدن‌ گلوب از فیلمسازان | چرا نقش‌ اصلی فیلم‌ها همیشه نصیب بازیگران خاص می‌شود؟
کیلی هاوز

هوراکس چندین سال پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه ایندیپندنت فاش کرد که او شخصا با این موضوع مشکلی ندارد. او گفت: «وقتی به مدرسه نمایش رفتم، نقش افراد مسن را در آنجا بازی می‌کردم، بنابراین سن‌گرایی برایم مطرح نیست، زیرا همیشه نقش افراد مسن و جوان را بازی کرده‌ام. «در واقع، من احساس می‌کنم که با بالاتر رفتن سنم در حرفه‌ام کمی غنی‌تر شده‌ام، زیرا به دلیل سنم فرصت‌های جدید به وجود می‌آیند... اما بدیهی است که این مساله وجود دارد و قبول دارم که یک مسئله جدی است.»

کد خبر 680235

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha