سردرگمی تاریخی و بی‌نظیر در فدراسیون فوتبال باعث شده بازیکنان این تیم چاره‌ای غیراز انتقاد مستقیم و آشکار از شرایط تیم ملی پیش روی خود نبینند.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی طارمی ​​​​​​ ستاره پورتو و تیم ملی کشورمان چند روز پیش درخصوص بی‌نظمی فدراسیون فوتبال در جهت آماده‌سازی تیم برای بازی‌های جام جهانی قطر توییتی کوتاهی گذاشت و به فدراسیون فوتبال طعنه زد. مهاجم ملی پوش ایران در توییت خود نوشت: کسی می‌دونه اردوی تیم ملی کی شروع می شه؟

این توییت علاوه بر ایران، در خود پرتغال هم بازتاب وسیعی داشت. چند رسانه مطرح ورزشی در آن کشور دیدگاه طارمی را بازتاب دادند و با تعجب از شرایط وخیم تیم ملی ایران قبل از جام جهانی گفتند. این رسانه ها در گزارشی به لغو پی در پی بازی های دوستانه ایران اشاره کردند و اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال ایران هنوز موفق نشده اند تا برای تیم ملی کشورمان یک بازی دوستانه تدارک ببینند.

به این ترتیب افتخار و دستاوردی دیگر برای مدیران فوتبال ایران رقم خورد و آن طرف دنیا هم قشنگ فهمیدند اینجا چه خبر است! بازیکنی مثل طارمی زحمت می‌کشد و یک تنه در پرتغال برای فوتبال ایران حسن شهرت ایجاد می‌کند، اما بی‌کفایتی این آقایان همه رشته‌ها را پنبه می‌کند. افسوس.

کد خبر 679913
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 18
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    49 2
    مرسی مهدی حرفه حقو زد
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    29 0
    همه ی کشور ها طارمی رو زیر نظر گرفتن هر چی باشه حرف حقو زده تو فوتبال هزار تا مافیای کثیف اینجور چیزا هست که فوتبال ایران اینگونه شده بنظر من باید بشینن برنامه ریزی کنن تا اینطوری فوتبال ایران سیاسی نشه فردا هم قراره ببینیم بازی ایران و اروگوئه لغو شده همه ی کار ها از دستشون بر میاد