عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در چند توئیت، دیدگاه خود درباره حادثه ساختمان متروپل آبادان و موج سواری برخی اصلاح‌طلبان بر روی ویرانه‌های این اتفاق را مطرح کرد. جعفر شربیانی در توئیت‌های خود اصلاح‌طلبان تندرو را مصداق زیانکاران دنیا و آخرت دانسته است.

جعفر شربیانی

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر شربیانی، عضو شورای شهر تهران و نائب رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در توئیت‌ نخست خود نوشته است: دوستی درباره هلهله‌ی برخی اصلاح‌طلبان تندرو بر روی آوارهای متروپل و متهم کردن نظام پرسید. در پاسخ گفتم: این رفتار آنها، هم نشان از رندی و شارلاتان بودن شان است و هم خواری و زبونی‌شان!

پرسید چگونه؟

گفتم: رند و وقیحند چون گزارش‌های رسمی صدور پروانه و مراحل ساخت متروپل در دوره حاکمیت دولت و مدیریت برخواسته از اراده و همسویی سیاسی و منفعتی آنها (دولت بی‌تدبیری و امیدسوزی) صادر شده و اگر بنای بر برخورد و حساب کشی باشد، آنها متهم درجه اول هستند! اما اکنون با وارونه‌نمایی به دنبال فریب افکار عمومی هستند.

قابل ترحم ند، ۱: چون این جماعت درمانده، از سال ۸۸ که پنجه بر صورت نظام کشیده و باخت خود در یک انتخابات دموکراتیک (با مشارکت بالای ۸۰ درصدی) را به کف خیابان‌ها کشاندند.

۲- از طرف دیگر، نتایج دو انتخابات آخر (سال‌های  ۱۳۹۸ و ۱۴۰۰)  و تعداد آرای آنها نشان می‌دهد که مغضوب و مطرود مردم هم هستند و در نگاه مردم آنها دلیل و بانی اصلی وضع کنونی هستند (عملکرد ۸ ساله دولت متبوعشان، دولتی که همزمان و همسو  با نرخ رشد اقتصادی صفر در اقتصاد ایران است.)

رئیس شورای شهرستان ری در آخرین توئیت خود نیز درباره اصلاح‌طلبان تندرو نوشته است: خلاصه اینکه مغضوب و مطرود همه هستند (مردم، افکار عمومی، نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام سلطه و اپوزیسیون وابسته) به عبارتی مصداق خسرالدنیا و الاخره هستند.

کد خبر 679589

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha