شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
۱ نفر

معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در خصوص رها شدن ۵ هزار نوزاد در ۱۰ روز اخیر در سراسر ایران توضیح داد.

نوزاد - رها

به گزارش همشهری آنلاین، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خبر رها شدن ۵ هزار نوزاد در ۱۰ روز اخیر در سراسر کشور صحت ندارد.

ابوحمزه گفت: این آمار یعنی سهم زیادی از متولدین ما باید در کنار خیابان رها شوند که اصلا این طور نیست.

اول خرداد امسال، یک نوزاد که به تازگی بند نافش بریده شده بود، در سطل زباله‌ای در نزدیکی بیمارستان امیرالمومنین(ع) واقع در نازی‌آباد خیابان شیرمحمدی پیدا شد و توسط مردم به بیمارستان انتقال یافت. نوزاد دیگری نیز در ونک پیدا شده است.

کد خبر 679466

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • سعید IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    29 5
    خرجش زیاده بعد میگن فرزنداوری کنید!
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      9 23
      حرف غربگدایان بی دین همین است .و میخواهند مشکل اقتصادی را علم نمایند .خداوند متعال اگر جان داده خودش هم همه چیز را جور میکند ایران مثل سایر کشورها نیست تاریخ نشان داده مردوم ایران چه قبل چه بعد از ورود اسلام مردوم با فرهنگ بوده و اختیار زندگی خود را به دشمنان ایران نمی دهند وهمین ملت نسل به نسل وارث امر خیر میباشند و بزرگترین مشارکت جهانی را در دستگیری وخیر اندیشی را داشته وخواهد داشت. فقط غرب گدایان دنبال یک سوژه خبری هستند تا ملت را به شورش دعوت کنند . ولی خیال باطل وتلاش شیطان صفتی آنان به جایی نمی رسد .بعد ا ز هر سر بالایی یک سرپاینی خواهد بود فقط این تباهی و بد بختی نصیب دشمنان ایران باقی خواهد ماند. صبح. زیبا نزدیک است .درست است ایران را غرب گدایان با سرمایه و نفوذ خود با تحریم ها غربی ها تحت مدیریت سهیونیت همراهی میکنند وباخود تحریمی 70% اب به آسیاب دشمن میرزند ولی این بی ثباطی اقتصادی به پایان خواهد رسید . یا علی
  • US ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    31 13
    بنظر من این بچه ها در ایران آینده ندارند و بزرگ هم بشن خودکشی می‌کنند یا خلافکار میشن
  • س، ف IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    2 0
    ما ۱۰ ساله بچه دار نمیشیم با دکتر و دوا و دارو نمیشه خدانخو استه تا الان 😭زوری هم نمیخوام ازش بگیرم بعد خدا به چه پدرو مادرهای فرزند میده بعدهم میزارن سر راه ......‌، آخه خدای خوبم و بزرگم چرا ما رو نمیبینی ما لیاقت نداریم به خدا از پس هزینه و مخارجش بر می‌آییم چراع خونم رو روشن کن 😭🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏