گمانه‌زنی‌ها مختلفی درخصوص ماندن یا جدایی ستاره پرسپولیس بوجود آمده است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ یکی از نکات مبهم در مورد بازیکنان آزاد پرسپولیس، وضعیت رامین رضاییان است. پرسپولیس برای فصل بعد قصد به خدمت گرفتن دانیال اسماعیلی‌فر را دارد و با این شرایط مشخص نیست یحیی گل‌محمدی چه تصمیمی در مورد رضاییان خواهد گرفت.

یکی از دلایلی که پرسپولیس قرارداد کوتاه‌مدت با این بازیکن امضا کرد، حاشیه‌های رضاییان بود ولی او در این چند ماه مورد انضباطی خاصی نداشت. با این حال، گمانه‌زنی‌ها در مورد ماندن یا جدایی رضاییان مختلف است. برخی می‌گویند حتی با آمدن اسماعیلی‌فر، رامین هم در پرسپولیس می‌ماند و برخی هم خبر از جدایی او می‌دهند. در این حال یکی از نزدیکان گل‌محمدی به همشهری ورزشی خبر داد که هنوز ماندن رضاییان قطعی نیست.

وضعیت سیدجلال حسینی هم تبدیل به یک معمای پیچیده شده است. حسینی درصورت ماندن در پرسپولیس بدون‌شک باید با نیمکت‌نشینی احتمالی در این تیم کنار بیاید، البته حضور در ملوان یا خداحافظی از فوتبال هم دیگر گزینه‌هایی است که پیش روی سیدجلال قرار گرفته است. پرسپولیس در دفاع میانی پورعلی‌گنجی را جذب کرده و گزینه دیگر یحیی در این پست نیز موسی کولیبالی، مدافع فولاد خوزستان بود.

کد خبر 679375
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha