براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی استان‌ها بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد اما به دلیل تشدید توده گرد و خاک در عراق، ۲ استان با آلودگی و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند شد.

باران

به گزارش همشهری‌آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (جمعه ۶ خرداد) برای استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، رعد و برق، گاهی وزش باد شدید و کاهش دید موقت پیش‌بینی می‌شود.

امروز همچنین در ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان و مازندران بارش‌های پراکنده رخ می‌دهد.

از روز شنبه (۷ خرداد) تا سه‌شنبه (۱۰ خرداد) بخش‌هایی از شمال غرب و غرب کشور و همین طور ارتفاعات البرز مرکزی همین شرایط را دارد، اما به خاطر تشدید توده گرد و خاک در کشور عراق و انتقال به بخش‌هایی از استان‌های ایلام و خوزستان، امروز این مناطق آلوده خواهند بود و همین طور آلودگی و کاهش کیفیت هوا را خواهیم داشت.

 از امروز تا سه‌شنبه در شرق و شمال شرق کشور، روز یکشنبه در مناطق جنوبی و مرکز کشور و روز دوشنبه در مناطق جنوب غرب همچنان وزش باد شدید را خواهیم داشت که در مناطق مستعد احتمال خیزش گرد و خاک وجود دارد.

در ۳ روز آینده آب‌های جنوبی کشور به‌ویژه مناطق مرکزی و شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

همچنین براساس اعلام این سازمان، امروز آسمان تهران صاف است و گاهی با گاهی وزش باد همراه خواهد بود.

کد خبر 679244

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 1
    رنگ یکدست رنگ امسال
  • IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    2 0
    توخدا یک بآران خوب بیا دنیا سیراب به شه