رئیس فدراسیون فوتبال کانادا به لغو بازی با تیم ملی فوتبال ایران به دلایل سیاسی واکنش نشان داد.

نیک بونتیس

به گزارش همشهری آنلاین، دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران برابر کانادا دیشب به یکباره لغو شد تا این ماجرا خبرساز شود. غیر از فشارهای مختلف سیاسی که برای لغو این مسابقه روبه روی فدراسیون فوتبال کانادا وجود داشت، بازیکنان تیم ملی این کشور هم نگرانی های خود را از رویارویی با ایران به فدراسیون خود منتقل کرده بودند.

به گزارش thestar، «نیک بونتیس» رئیس فدراسیون فوتبال کانادا گفت: ایران به این دلیل به عنوان حریف تدارکاتی انتخاب شده بود که سبکی مشابه با تیم مراکش داشت؛ تیمی که کانادا در جام جهانی با آن روبرو خواهد شد.

رئیس فدراسیون کانادا ادامه داد: البته موضوع وضعیت ژئوپلیتیک مورد توجه قرار گرفت، اما شاید به طور کامل درک نشده باشد.  می خواهم تکرار کنم که ما یک سازمان فوتبال هستیم و جنبه سیاسی تیم هایی که مقابل آنها بازی می کنیم نظرات سیاستمداران است نه مدیران فوتبال.

بونتیس با اعلام اینکه هیچ پولی به ایران پرداخت نشده است تصریح کرد: نمی تواند در مورد توافق خود با همتای ایرانی خود با استناد به یک بند محرمانه اظهار نظر کند.

بونتیس گفت: اما آنچه می توانیم به شما بگوییم این است که ظاهراً هیچ پولی به ایران پرداخت نشده است.

کد خبر 679239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مجتبی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    3 2
    وقتی کسانی که قرارداد می بندند به ضرر ملت ایران می بندند به فکر جیب خودشان هستند، فدارسیون که مسئول نداره وزیر مقصر اصلی است باید هم سرپرست فدارسیون فوتبال و هم وزیر ورزش سریعا استعفا بدند.