سازمان ملی استاندارد ایران از تمدید اعتبار خودروهای سمند، تیبا صندوق‌دار و تیبا ۲ خودداری کرد.

تیبا

به گزارش همشهری آنلاین، سه خودرو یاد شده به علت عیوب پرتکرار ایمنی عملکرد، از سوی دفتر تخصصی صنایع فلزی سازمان ملی استاندارد ایران از فهرست تمدید اعتبار حذف شدند.

مصطفی آجرلو مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران این مطلب را در توئیتی اطلاع رسانی کرد.

این ۳ خودروی پرتیراژ از فهرست تمدید اعتبار سازمان ملی استاندارد حذف شدند

 پیشتر مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به توقف تولید خودروهای ناایمن و بی کیفیت، تصریح‌کرد: تا پایان سال جاری بخش عمده ای از تولیدات فعلی از چرخه تولید حذف می شوند و باید خودروهای مطابق با استانداردهای روز دنیا جایگزین آن شوند.

وی خاطرنشان کرد: ما در دفاع از حقوق مردم که حق‌الناس است، به عنوان وکیل مردم ذره ای کوتاه نمی‌آییم و به تعهدات خود در قبال مردم پایبندیم.

کد خبر 679012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    3 1
    شما که در دفاع از حقوق مردم کوتاه نمی آیید ، چرا پراید ای بی اس که تو بارون لیز می خوره و کشته مرده داده چندین دهه تولید شده و الان به شکل دمپایی 151 تولید میشه؟! تولیدات کیا رو با سایپا مقایسه کردید ؟! کیا از پراید به کجا رسیده سایپا از پراید به دمپایی!
  • احسان IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    2 2
    خنده دار است،پیکان متوقف میشود لیکن وانت پیکان خط تولیدش ادامه دارد،تیباها متوقف میشوند،ولی وانت پراید خیر،سمند متوقف میشود اما پژو خیر،تامادامیکه این دوغول شترمرغی ایران خودرو وسایپا به بخش خصوصی واگذار نشوند همین آش وهمین کاسه خواهد بود
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    3 1
    سازمان استاندارد هیچ عجله نکنید از شما بزرگ تر زورشان به مافیای خودرو سازان نمیرسد چونکه کسانی پشت این مافیا هستند که نه شما ونه خیلی از دستگاه‌های نظارتی زورشان به خودرو سازها نمیرسد ؟؟؟
  • مجیدی DE ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    2 0
    قرعه کشی 6 دستگاه خودرو تارا و 30 موتور سیکلت پلیس راه ور چی شد ؟