آبدار چاروسایی که دو روز پیش جلوی آب و فاضلاب شهر قلعه رئیسی مرکز بخش چاروسا خودسوزی کرده بود، درگذشت.

خودکشی

به گزارش همشهری آنلاین، "شرمت الله داربام"، بخشدار بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه ضمن تایید این خبر گفت: آبدار چاروسایی که روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱ جلوی اداره آب و فاضلاب شهر قلعه رئیسی مرکز این بخش اقدام به خودسوزی کرده بود، درگذشت.

وی افزود: این آبدار جهت مداوای تکمیلی به بیمارستان سوختگی شیراز اعزام شده بود که ظهر امروز چهارشنبه چهارم خرداد ماه ۱۴۰۱ دارفانی را وداع گفت.

گفتنی است که علت خودسوزی این آبدار تاخیر در پرداخت حقوق آبداران و همچنین بلاتکلیفی در وضعیت قرارداد کاری عنوان شده بود.

این آبدار به نام "سعید فرهادی" ۴۰ ساله و دارای چهار فرزند شامل دو پسر و دو دختر، کارمند و آبدار آب و فاضلاب بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بود که امروز چهارشنبه پس از دو روز تلاش کادر درمانی دهدشت و شیراز در بیمارستان سوختگی شیراز بر اثر شدت سوختگی جان باخت.

یادآور می شود که در پی وقوع این حادثه، سعید رستگار - رئیس اداره آب و فاضلاب بخش چاروسا از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عزل شد.

کد خبر 678977
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    3 2
    خدا رحمتشون کنه،البته خودکشی یاخودسوزی کار مذموم وناپسندی اسن که خداوند متعال درقرآن میفرماید ولاتلقوا باییدکم الی التهلکه،بادست خود خویشتن را به هلاکت نیندازید،البته باید این را هم مدنظر قرار دهیم که اشتغال در ادارات دولتی براساس شایسته سالاری ولیاقت نیست بلکه به پول وپارتی بازی ورشوه است متاسفانه،چه بسیارند اشخاصی که مسول نیستند ولی لیاقت مسولیت رادارند وچه بسیارند مسولین چرب زبان وچاپلوسی که به خاطر قربان بله گوهایشان مسول شدند،التماس اندکی تفکر
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    2 1
    عزل مدیر به چه درد میخورد این مدیر باعث وبانی مرگ این بنده خدا بوده چرا قبل از حادثه مدیران به فکر کارمندان ومردم نیستند.باید این مدیر بعنوان قتل عمد محاکمه شود .عزل چه فایده دارد باید محاکمه شود؟؟؟؟
  • سهیل IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    6 0
    خدا رحمتش کنه. نمیدانیم موضوع چی بوده که قضاوت کنم. ولی با عزل مدیر موضوع حل و فصل شد؟؟ نتیجه؟؟؟
    • samin IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      2 5
      تو چطور اجازه ب خودت میدی ک یکی دیگ را قضاوت کنی ک میگی باید محاکمه شود اول باید ببینید قضیه چیه بد اينجوری ی نفر دیگ رو قضاوت کنی تو ک جای خدا نیستی بخای ی نفر دیگ رو قضاوت کنی