آبی ها در رفسنجان هم ۳ امتیاز دیگر گرفتند تا حالا با ۶۷ امتیاز در آستانه رکورد شکنی در لیگ برتر قرار بگیرند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال و مس رفسنجان امروز (سه شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که آبی ها در این دیدار هم رکورد بی شکستی خود را حفظ کردند و به ۳ امتیاز دیگر در لیگ برتر رسیدند.

در آغاز این بازی هر دو تیم موقعیت‌های گل‌زنی خوبی ایجاد کردند. نخستین موقعیت خطرناک این بازی در دقیقه ۲ رقم خورد جایی که میثم تیموری با وجود اشتباه مدافعان استقلال در یارگیری، قدر ارسال آذرباد را ندانست و ضربه‌ سرش از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

بلافاصله استقلال در آن طرف میدان صاحب موقعیت شد اما با بدشانسی نتوانست به گل برسد. در این صحنه، امیرحسین حسین‌زاده پس از رد و بدل شدن چند پاس، از پشت محوطه جریمه مس رفسنجان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه سرکشش به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۵، مس رفسنجان دوباره صاحب موقعیت شد اما این بار، بی‌دقتی مجید علیاری مانع از گل‌زنی این تیم شد و در حالی که می‌توانست دروازه خالی استقلال را باز کند، ضربه‌اش درست به جایی رفت که حسین حسینی ایستاده بود تا دروازه‌بان استقلال توپ را  در اختیار بگیرد.

بازی پس از این پنج دقیقه طوفانی، آرام‌تر پیگیری شد تا دقیقه ۱۴ که استقلال با ضربه سر رافائل سیلوا صاحب موقعیت شد اما این ضربه هم از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه بازی به تعادل کشیده شد و بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

در دقیقه ۳۵ دوباره بازی شاهد چند موقعیت پی‌ در پی بود که سید حسین حسینی دو مرتبه مانع از گل‌زنی مجید علیاری شد و از آن طرف هم، یک بار حرکت انفرادی امیرحسین حسین‌زاده و یک بار هم شوت سرکش آرمان رمضانی با اختلاف کمی از بالای دروازه مس به بیرون رفت تا بازی همچنان با تساوی بدون گل پیگیری شود.

با آغاز نیمه دوم اما استقلال خیلی زو به گل رسید. حرکت امیرحسین حسین زاده از گوشه محوطه جریمه مس با ضربه دقیق و فنی این بازیکن به کنج دروازه تیم رفسنجانی رفت تا استقلال شروعی طوفانی در این نیمه داشته باشد.

دقایقی بعد از این گل باز هم ستاره جوان استقلال روی یک حرکت زیبا گل دوم خودش و استقلال را به ثمر رساند تا خیال آبی ها از کسب امتیاز راحت شود. در این صحنه توپ ارسالی از جناح راست را حسین زاده با یک کنترل روی پای خود آورد و با ضربه ای زیبا شبیه به گلی که مقابل فولاد زد را به ثمر رساند.

اما اتفاق جالب این دیدار اخراج دانشگر در دقیقه ۸۰ بود. بازیکنی که در نیمه دوم به میدان آمده بود خیلی زود دو کارت زرد دریافت کرد تا در نهایت استقلال ۱۰ نفره شود.

در دقایق پایانی مسی ها تلاش زیادی برای باز کردن دروازه استقلال انجام دادند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا شاگردان مجیدی با ۶۷ امتیاز همچنان رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کنند و به رکورد پرسپولیس برسند. آبی ها در صورت گرفتن امتیاز در بازی آخر رکورد بیشترین امتیاز تاریخ لیگ برتر را خواهند شکست. همچنین شاگردان فرهاد مجیدی با نباختن مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پایانی لیگ برتر می‌توانند به تنها قهرمانی بدون باخت تاریخ لیگ برتر برسند.

استقلال البته رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را هم در اختیار دارد.

کد خبر 678787

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha