در تصاویری که از آبادان ارسال می‌شود نوع‌دوستی و مهمان‌نوازی ویژه آبادانی‌ها هم به چشم می‌خورد.

دختر آبادانی

به گزارش همشهری آنلاین، در این عکسی که خبرگزاری ایرنا منتشر شده دختری با آب‌میوه در حال پذیرایی از نیروهایی است که شبانه روز در محل حادثه برای کمک به حادثه‌دیدگان ساختمان متروپل حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان هم از حس انسان‌دوستی مردم آبادان در منطقه حادثه‌دیده متروپل تقدیر کرد.

وحید شعبانی با اشاره به خلق صحنه‌های زیبای انسان‌دوستانه در محل وقوع ریزش ساختمان متروپل توسط شهروندان آبادانی، عنوان کرد: یکی از صحنه‌های زیبا که در اوج شرایط سخت بحرانی، چشم‌نواز و بسیار زیبنده بود کمک‌های مردمی و توزیع وعده‌های غذایی رایگان بین عوامل دست اندر کار امدادرسان و خدمات‌رسان درگیر در بحران ریزش ساختمان متروپل است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: صحنه‌های بسیار زیبای همدلی مردم در این شرایط دشوار حادثه و همچنین شرایط نامساعد معیشتی و اقتصادی در  محل حادثه ستودنی و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: مردم فهیم و نجیب آبادنی از زمان وقوع این حادثه دلخراش علاوه بر آنکه در کنار عوامل امدادی، به تلاش برای تسریع در روند امدادرسانی‌ها پرداختند بلکه با توزیع آب، میان وعده و حتی وعده‌های غذایی در خیابان‌های مجاور مجتمع مترو پل آبادان، میهمان‌نوازی و همراهی را به کمال رسانند.

شعبانی در پایان با قدرشناسی از این اقدام پر مهر و محبت شهروندان آبادانی تصریح کرد: عوامل امدادرسان جمعیت هلال‌احمر تا پایان امدادرسانی در این حادثه دلخراش در کنار مردم شریف این شهرستان خواهند ماند.

کد خبر 678756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • زهرا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    32 2
    مردم خوزستان همیشه مظلوم بودن