همشهری آنلاین : آرتور آبراهام آلمانی، در مسابقات بوکس میان وزن فدراسیون جهانی بوکس (IBF) در شهر بامبرگ آلمان باز هم به قهرمانی رسید.

 وی در مصاف با رائول مارکز آمریکایی متولد مکزیک، پس از شش راند به برتری رسیده و از عنوان خود دفاع کرد و حالا در آرزوی  دوئل با فلیکس اشتورم است.

به گزارش اشپیگل، مارکز در راند هفتم به دلیل مصدومیت تسلیم  آبراهام، مشت‌زن 28 ساله برلینی شد و شکست خود را پذیرفت. این پنجمین شکست وی در 47 مسابقه بود، اما آبراهام در 28 مسابقه اخیر خود طعم باخت را نچشیده است. این دو نفر چهار هفته پیش باید به مصاف هم می‌رفتند که آبراهام متولد ارمنستان به دلیل سرماخوردگی آن را لغو کرده بود.

 آبراهام پس از مبارزه گفت : " اصلا نمی‌فهمم چرا مارکز تسلیم  شد. من می‌خواستم از راند ششم حسابی حمله کنم و هوادارانم را به وجد آورم، اما برای این‌ کار دیگر هیچ شانسی نداشتم. مارکز تماشاچیان رامایوس کرد و این درست نیست. یک چیز را باید بگویم : من آماده‌ام تا با اشتورم مبارزه کنم، غیر از این کاری ندارم. "

آبراهام (چپ) و مارکز

مارکز نیز گفت : " آبراهام مثل یک دیوار سخت است، او یک مبارز قدرتمند است، یک قهرمان بزرگ. او خیلی سریع است، هر ضربه که می‌زند، به طرزی باورنکردنی سنگین است. من هر چه از دستم برمی‌آمد کردم، ولی دیدید که باختم. آسیب‌دیدگی‌ام خیلی شدید بود.‌"

پزشک رینگ نیز اظهار داشت: "مصدومیت چشم مارکز دلیل واقعی شکست وی نبود. من از این بدتر را هم دیده‌ام."

کد خبر 67864

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز