اعضای شورای شهر تهران، به صورت آنلاین با هم جلسه‌ای برگزار و نظر مثبت و مساعدت خود در اعزام نیروها از آتش‌نشانی تهران به آبادان برای امدادرسانی به محبوس شدگان در زیر آوار ناشی از ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان اعلام کردند.

متروپل اهواز

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در این باره گفت: تیم آتش نشانان و نیروهای امدادی که در حادثه ساختمان پلاسکو اقدام به امداد رسانی کرده بودند در حال اعزام به آبادان هستند.

قدرت الله محمدی با اشاره به اعزام نیروهای آتش نشان به آبادان افزود: همچنین ماشین‌های برش بتون و همه تجهیزات لازم برای آواربرداری نیز همراه با آتش نشانان در حال اعزام به آبادان است.

پیش از این شهردار تهران از آمادگی نیروهایش برای اعزام به آبادان خبر داده بود و بر همین اساس اعضای شورای شهر تهران عصر امروز، به صورت آنلاین با هم جلسه‌ای برگزار و نظر مثبت و مساعدت خود در اعزام نیروها از آتش‌نشانی تهران به آبادان برای امدادرسانی اعلام کردند.

ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان بعد از ظهر امروز فرو ریخت. آخرین خبرها از ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان حاکی از آن است که تاکنون پنج تن کشته شده و احتمالا ۸۰ تن نیز در زیرآوار محبوس شده‌اند.

سخنگوی شهردار تهران نیز در این باره گفت: به دستور شهردار تهران و همراهی اعضای شورای شهر، ۵۰ آتش‌نشان حرفه‌ای و نجات‌گر همراه با ۱۱ دستگاه خودروی سنگین و سبک عملیاتی که بیشتر مربوط به آواربرداری و جست‌وجو در آوار است، به محل حادثه در آبادان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید:

کد خبر 678504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha