جشن قهرمانی تیم‌های میلان در ایتالیا و بوکا جونیورز در آرژانتین، ‌با حاشیه‌های مشابهی مواجه بوده و رفتار ستاره‌های این دو تیم، با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است.

ميلان جشن قهرماني

به گزارش همشهری آنلاین در ایتالیا، زلاتان بعد از مشخص شدن قهرمانی تیمش در سری آ، ‌در جشن قهرمانی با یک سیگار برگ روشن وارد زمین شد و به سمت جام رفت. این کار زلاتان، ‌اتفاقا بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری ژست زلاتان را، ‌با توجه به شخصیت متفاوتی که او دارد، جذاب خواندند.

تصاویر | بدآموزی و حرمت شکنی در زمین فوتبال؛ حواشی ستاره ها در جشن قهرمانی | همه چیز تقصیر مایکل جردن بود!
زلاتان بعد از قهرمانی میلان، با یک سیگار برگ وارد مراسم جشن قهرمانی شد و این رفتارش، توجه زیادی به خود جلب کرد 

اما در آرژانتین، بعد از قهرمانی بوکا در "جام لیگ حرفه‌ای" این کشور، انتشار تصاویر سیگار کشیدن مارکوس روخو در حالی که روی چمن زمین بازی نشسته بسیار جنجالی شده است. او، بر خلاف زلاتان که سیگار برگ می‌کشد، یک سیگار معمولی در دستش گرفته و در حالی که جلوی خانواده‌اش بر روی زمین چمن نشسته، سعی می‌کند به صورت پنهانی از آن کام بگیرد. این اقدام روخو با انتقادات بسیار زیادی مواجه شده تا حدی که مدافع بوکا تلاش کرده با انتشار تصاویر ورزشکاران سیگاری، از بار انتقادها بکاهند. منتقدان می‌گویند روخو حرمت زمین چمن را با این کار شکسته است. او علاوه بر سیگار، پیتزا و نوشیدنی الکلی هم در زمین مصرف کرده و همین خشم منتقدان را بیشتر کرده است.

مارکوس روخو مدافع بوکا جونیورز در حال کشیدن سیگار در زمین
سیگار کشیدن مارکوس روخو مدافع بوکا جونیورز در جشن قهرمانی این تیم جنجالی شده است

سیگار کشیدن بین فوتبالیست‌ها بی‌سابقه نیست اما این که آنها این کار را در زمین انجام دهند توهین‌آمیز خوانده می‌شود. روخو با انتشار تصویری از مایکل جردن اسطوره بسکتبال آمریکا در حال کشیدن سیگار برگ، کار خود را توجیه کرده است. جردن،‌ در اقدامی که به یک سنت در آمریکا تبدیل شده، بعد از اولین قهرمانی با تیم شیکا بولز سیگار برگ روشن کرد و کشید و این کار را در 5 قهرمانی دیگر هم تکرار کرد. حالا در ان‌بی‌ای کشیدن سیگار برگ در جشن قهرمانی به یک سنت تبدیل شده است. اما استدلال روخو برای پاسخ به منتقدان چندان خریدار نداشته است. بسیاری می‌گویند او نباید در حالی که لباس رسمی تیم بزرگ بوکا جونیورز را به تن داشته، چنین کار زشتی را انجام می‌داده است.

تصاویر | بدآموزی و حرمت شکنی در زمین فوتبال؛ حواشی ستاره ها در جشن قهرمانی | همه چیز تقصیر مایکل جردن بود!
سیگار کشیدن بعد از قهرمانی، عادت مایکل جردن اسطوره بسکتبال دنیا بود
کد خبر 678472

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha