دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین طی بیانیه‌ای ترور سردار شهید حسن صیاد خدایی را محکوم کرد.

شهید صیاد خدایی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دبیرخانه دائمی کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای ترور ناجوانمردانه رزمنده رشید اسلام سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی شهادت مظلومانه رزمنده رشید اسلام سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که با طراحی بزدلان جنایتکار و تروریست صهیونیستی و مزدوران داخلی آنها صورت گرفت را بشدت محکوم می‌نماید.

درست زمانی که وزیر خارجه سابق آمریکا و عامل اصلی ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آلبانی با سرکرده منافقین مزدور ملاقات و به عضویت خود در این سازمان تروریستی افتخار نمود، تروریست‌های بی رحم و سفاک دولتی رژیم صهیونیستی با عبور از خطوط قرمز ؛ بار دیگر خوی و سرشت پلید خود را نشان دادند.

صهیونیست‌ها و عوامل آنها در داخل و خارج بدانند این ترور کور نقطه عطفی برای تحولات جدید و پایان سکوت استراتژیک خواهد بود و صهیونیست‌ها بهای سنگینی برای این جنایت و تجاوز آشکار خود خواهند داد.

بی تردید تداوم سکوت تعمدی سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری در قبال جنایات ضد انسانی صهیونیست‌ها از جمله ترور شیرین ابوعاقله و شهادت حسن صیاد خدایی موجب گستاخی هر چه بیشتر رژیم نژادپرست و اشغالگر صهیونیستی و در نتیجه به خطر افتادن صلح جهانی خواهد شد.

امروز جامعه جهانی با اخراج و تعلیق عضویت این رژیم نژادپرست تروریستی از سازمان‌های بین المللی و اتحادیه بین‌المجالس جهانی باید از کرامت انسانی و حقوق بشر دفاع کند و مانع از تجاوز صهیونیست‌ها به حریم انسانی و سلب حق حیات انسان‌ها گردد.

کد خبر 678341
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha