تیم منچسترسیتی در یک بازی تماشایی از هفته پایانی لیگ برتر مقابل استون ویلا پیروز و قهرمان انگلیس شد.

قهرمانی منچسترسیتی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم منچسترسیتی که برای قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ جزیره و با توجه به اختلاف یک امتیازی با لیورپول نیاز مبرمی به پیروزی در هفته پایانی مقابل استون ویلا داشت در یک بازی تماشایی و با یک کامبک دیدنی قهرمانی را بدست آورد تا دست لیورپول از جام جزیره خالی بماند.

سیتی در دیدار مقابل استون ویلا در یک بازی دراماتیک به برتری ۳ بر ۲ رسید و از آن طرف لیورپول مقابل ولوز به برتری ۳ بر یک رسید تا گواردیولا بار دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. این تیم در ۵ سال اخیر ۴ بار توانسته عنوان قهرمانی در لیگ برتر را بدست آورد. منچسترسیتی که ۲۳ هفته آخر صدرنشین لیگ برتر انگلیس بود، در هفته پایانی مقابل استون ویلا و شاگردان استیون جرارد تا دقیقه ۷۶ با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورده بود ولی در عرض ۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه ۳ گل به ثمر رساند تا یک کامبک تماشایی به نمایش گذارد و به شکلی زیبا و دیدنی جام قهرمانی از لیورپول برباید.

گوندوغان به تعویض طلایی گواردیولا بدل شد و توانست ۲ گل بسیار مهم و حیاتی را برای سیتی به ثمر رساند. گل‌های منچسترسیتی را گوندوغان ۷۶ و ۸۱ و رودری ۷۸ به ثمر رساندند و برای لیورپول مانه ۲۴ ، صلاح ۸۴ و رابرتسون ۸۹ گلزنی کردند.

به این ترتیب پپ گواردیولا با کسب عنوان قهرمان لیگ برتر انگلیس به همراه تیم منچسترسیتی دومین سرمربی پرافتخار لیگ جزیره شد. در فهرست پر افتخارترین سرمربیان تاریخ لیگ برتر انگلیس الکس فرگوسن با ۱۳ عنوان قهرمانی در صدر قرار دارد و پس از وی گواردیولا با ۴ مقام قهرمانی در رده دوم ایستاده است. مورینیو و ونگر هم تاکنون ۳ بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شده‌اند.

عکس و فیلم | قهرمانی دراماتیک منچستر در ۶ دقیقه | جشن لیورپولی ها با کامبک دیوانه وار سیتی خراب شد | گواردیولا دومین سرمربی برتر لیگ جزیره

کد خبر 678270

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha