به دنبال ترور ناجوانمردانه یکی از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، رئیس کل دادگستری استان تهران دستور داد تا در شناسایی عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

علی القاصی مهر

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پی ترور ناجوانمردانه و شهادت یکی از اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خیابان مجاهدین اسلام در تهران، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران به دادستان تهران دستور داد تا در شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام جنایتکارانه تسریع شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین بر تسریع در صدور دستورات قضایی لازم به‌منظور شناسایی عوامل دخیل در این جنایت تاکید کرد.


گفتنی است که روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم “سرهنگ پاسدار صیاد خدایی” هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم ” سرهنگ پاسدار صیاد خدایی ” به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

کد خبر 678235

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • محمد IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    5 3
    شایعه است که کار موساد بوده راسته یا دروغ
  • M IR ۰۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    2 2
    شهادتت مبارک روحشان شاد قرین رحمت الهی🖤 مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر منافقین
  • حماس IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    1 2
    ببینیم مرسوم است از سه حالت خارج نیست یا کار اسراعیل یاغرض شخصی ویا کار نفوذی بوده