پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستر یونایتد که فصل تلخی را در این باشگاه سپری کرده، ‌دیگر نمی‌خواهد در کنار شیاطین سرخ بماند و احتمالا انتهای فصل، دوباره به یوونتوس بازخواهد گشت.

پل پوگبا

پوگبا به خاطر عملکرد افتضاحی که در منچستر داشته، رابطه بسیار تلخی با هواداران تیم دارد و تماشاگران، که فصلی ناامیدکننده را تجربه کرده‌اند، اخیرا چند بار او را هو کرده‌اند.

پوگبا آخر فصل بازیکن آزاد می‌شود و ای‌اس‌پی‌ان گزارش داده که به عنوان بازیکن آزاد احتمالا به یوونتوس بازخواهد گشت. در همین حال، پاری‌سن‌ژرمن هم به جذب این بازیکن علاقه نشان داده اما ترجیح بازیکن ۲۹ ساله این است که به یوونتوس برود.

برخی منابع به ای‌اس‌پی‌ان گفته‌اند که حتی منچستر سیتی هم به این بازیکن علاقه نشان داده اما پوگبا می‌خواهد از منچستر و انگلیس فرار کند و در خارج فوتبالش را ادامه دهد.

اگر توافق با یوونتوس حاصل شود، این دومین باری خواهد بود که پوگبا از منچستر به تورین می‌رود؛ او اولین بار در سال ۲۰۱۲ به تورین رفت و در سال ۲۰۱۶ با قراردادی ۸۹.۳ میلیون پوندی که او را در آن زمان به گران‌ترین بازیکن دنیا تبدیل کرد به انگلیس برگشت.

بهترین جام‌هایی که او در منچستر برده، جام اتحادیه و لیگ اروپا در سال ۲۰۱۷ در تیم ژوزه مورینیو بوده است. در مقابل او دروان باشکوهی را در تورین سپری کرده و چهار بار با این تیم  قهرمان سری آ شده است.

کد خبر 678207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha