نتفلیکس هر ماه برخی فیلم‌ها و سریال‌هایش را بدون اطلاع قبلی به کاربران حذف می‌کند که این ماه نیز برخی از مشهورترین فیلم‌ها را از دسترس خارج کرده است.

سینمای جهان

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت نتفلیکس، یکی از شرکت‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است. البته شرکت‌ها یا کانال‌های دیگری هم در جهان امروز خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند و نتفلیکس یکی از آنهاست. البته این شرکت به دلیل تنوع سریال‌ها و فیلم‌هایی که به مخاطبانش ارائه می‌کند و البته اشتراک به نسبت ارزان‌تر، محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

این سامانه پخش فیلم و سریال در چند سال گذشته تعدادی از پربیننده‌ترین آثار سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را تهیه کرده است و در سال‌های اخیر جدا از ایفای نقش خود به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم استریم فیلم و سریال، تهیه‌کنندگی فیلم‌های مهمی را هم انجام می‌دهد؛ فیلم‌هایی که در بسیاری از جشنواره‌های مهم سینمایی جوایز متعددی هم گرفته‌اند.

حذف مشهورترین فیلم‌های سینمایی از بزرگ‌ترین پلتفرم پخش فیلم جهان
جومانجی ۲۰۱۹

به گزارش independent، نتفلیکس هر ماه اقدام به حذف برخی از فیلم‌ها و سریال‌ها در سامانه پخش خود می‌کند، بدون اینکه به مخاطبانش اطلاع دهد؛ بنابراین کاربران آن برای تماشای فیلم مورد علاقه‌شان زمان زیادی ندارند.  

این پلتفرم در ماه می ۲۰۲۲ هم برخی از فیلم‌هایش را حذف کرده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به فیلم‌های معروفی چون جومانجی: سطح بعدی، گلادیاتور، ناتینگ هیل و دکتر استرنج در چند جهان جنون، فیلم ترسناک سال ۲۰۰۹ سام ریمی، «مرا به جهنم بکش» اشاره کرد.

حذف مشهورترین فیلم‌های سینمایی از بزرگ‌ترین پلتفرم پخش فیلم جهان
گلادیاتور ۲۰۰۰

برخی دیگر از مهم‌ترین فیلم‌های حذف‌شده ازین قرارند: Notting Hill, The Nutty Professor, One Day, Pitch Perfect, Pokémon Detective, Pikachu, The Purge, The Purge: Anarchy, The Road to El Dorado, Safe House, Siren, Twins, The Wildling, Zero Dark Thirty, Over the Hedge, Anchor Bay, Black Christmas (۲۰۱۹), Especial ۲۰ anos Futbol de Primera, Second Act, Bye Bye London, Fifty Year Old Teenager, Lock Your Girls In, The Married Couples, No Longer Kids, Raya and Sakina, Sayed the Servant, The School of Mischief, The Witness Who Didn’t See Anything, Living in Bondage: Breaking Free, Ares, The Girl with the Dragon Tattoo (۲۰۱۱),

حذف مشهورترین فیلم‌های سینمایی از بزرگ‌ترین پلتفرم پخش فیلم جهان
ناتینگ هیل ۱۹۹۹
کد خبر 678105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha