اینطور به‌نظر می‌رسد که کار کریم باقری در تیم ملی به پایان رسیده و این مربی دیگر کنار دراگان اسکوچیچ نخواهد بود.

اسکوچیچ

به گزارش همشهری‌آنلاین، آقا کریم در ۲ سال گذشته دو شغله محسوب می‌شد، اما حالا در آستانه جام‌جهانی به او گفته‌اند باید بین پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند. از قرار معلوم فدراسیون منتظر اعلام نظر باقری باقی نمانده و اسم این مربی را از فهرست مسافران کانادا خط زده است. همزمان شایعه شده خداداد عزیزی در کادرفنی تیم ملی جانشین کریم خواهد شد؛ هرچند خود عزیزی دیروز گفت در این مورد با او مذاکره نشده است. خداداد را معمولا با حملات تند کلامی‌اش به این و آن و مخصوصا مربیان خارجی شاغل در فوتبال ایران می‌شناسیم، اما می‌توان گفت دراگان اسکوچیچ برای او یک استثناء بوده است.

در این ۲ سال خداداد معمولا از سرمربی کروات تیم ملی حمایت کرده و حتی منتقدان او را «بی‌انصاف» خوانده است. طبیعتا عزیزی با برکناری اسکو قبل از جام‌جهانی هم مخالف بوده است. با این حال دست‌کم یک مورد را به یاد می‌آوریم که عزیزی به‌شدت با اسکوچیچ مخالف بود. آن هم مربوط می‌شود به خط خوردن مهدی طارمی بعد از آن توییت کذایی.

در آن زمان خداداد جزو مخالفان جدی اقدام اسکوچیچ بود و عقیده داشت طارمی بی‌انضباطی نکرده، بلکه فقط از حق آزادی بیانش بهره‌ برده است. بخشی از مصاحبه آن زمان عزیزی را بخوانید: «به‌نظرم اسکوچیچ مرتکب اشتباه شد، چون مطمئنا طارمی به‌عنوان یک بازیکن کلیدی می‌تواند تأثیر زیادی در موفقیت تیم ملی داشته باشد. طارمی اشتباهی مرتکب نشده که به واسطه آن فرصت حضور در تیم ملی را از دست بدهد بلکه اسکوچیچ مرتکب اشتباه بزرگی شد و قطعا درصورت پافشاری بر این نظر تیم ملی متضرر خواهد شد. خط خوردن طارمی از تیم ملی بازی خطرناکی است و به هیچ عنوان به سود تیم ملی نیست، به همین دلیل به‌نظرم باید هر چه سریع‌تر این موضوع برطرف شود تا فوتبال ملی متضرر نشود.» با این همه اما تیم ملی بدون طارمی لبنان و سوریه را برد تا اسکوچیچ از موضع قدرت مهاجم پورتو را ببخشد.

کد خبر 678047
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha