ظاهرا سرمربی استقلال از نظر خود درخصوص تعامل با تیم ملی امید پشیمان شده است.

مهدوی‌کیا و مجیدی

به گزارش همشهری‌آنلاین، فرهاد مجیدی که در نشست خبری بعد از دیدار با آلومینیوم اراک به طور رسمی اعلام کرد که با تیم امید و مهدوی‌کیا تعامل کرده و بازیکنانش را در اختیار تیم امید می‌گذارد، ظاهرا حاضر نشده تا علیرضا رضایی، دروازه‌بان آبی‌ها را در اختیار تیم ملی امید بگذارد.

در لیست اعلام شده از سوی مهدی مهدوی‌کیا برای تیم ملی امید نام علیرضا رضایی و سینا سعیدی‌فر دو دروازه‌بان استقلال به چشم می‌خورد. بعد از اعلام لیست مشخص بود که استقلال در دو بازی آینده گلر ذخیره ندارد و به همین خاطر فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا توافق کرده بودند که سینا سعیدی‌فر در دو بازی پایانی لیگ در اردوی استقلال بماند و رضایی به تیم امید برود و بعد از اردوی بغداد سعیدی‌فر هم به اردو اضافه شود.

ظاهرا ساعتی بعد از نشست خبری مجیدی از اعلام خود پشیمان می شود و تصمیم می‌گیرد علیرضا رضایی را در اردو نگه دارد. از این رو بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال به مهدی مهدوی‌کیا زنگ می‌زند و اعلام می‌کند که سعیدی‌فر را به اردوی امید می‌فرستند و رضایی در استقلال باقی بماند. این مساله که ناراحتی مهدی مهدوی کیا را در پی داشته سبب شده تا رضایی به عنوان گلر دوم در استقلال باقی بماند و سعیدی فر به اردوی تیم امید برود. از این رو مسئولان تیم امید نیز سریعا یک دروازه‌بان جوان دیگر را جایگزین رضایی کردند. رضا کاخساز دروازه بان تیم پیکان که در اردوهای قبلی امیدها نیز دعوت شده بود، دوباره دعوت شد تا به جای رضایی به اردوی تیم امید برود و کارش را شروع کند. در این خصوص شنیده می‌شود که یک دروازه‌بان دیگر هم تا عصر امروز به طور رسمی به اردوی تیم امید دعوت می‌شود.

نکته قابل توجه در این ماجرا این است که علیرضا رضایی قرار بود به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم امید را همراهی کند. رضایی که تجربه بیشتری نسبت به گلرهای دعوت شده به تیم امید داشت، به عنوان دروازه‌بان شماره یک می‌توانست کمک زیادی انجام بدهد اما حالا با توجه به اتفاقات پیش آمده مشخص نیست که او حتی بعد از اردوی بغداد در ازبکستان هم اضافه شود و احتمالا شاهد خط خوردنش از تیم فوتبال امید خواهیم بود.

کد خبر 677850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha