تیم استقلال امروز درحالی با آلومینیوم اراک رو به رو می شود که بعد از قهرمانی زودهنگام در رقابت های لیگ برتر به دنبال یک هدف بزرگ در تاریخ این رقابت هاست.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، آبی پوشان پایتخت پس از اینکه هفه گذشته با برتری مقابل فولاد و شکست رقیب سنتی شان در برابر سپاهان قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کردند امشب در دیداری که اصلاً حساسیت جدولی ندارد از آلومینیوم اراک پذیرایی می‌کنند، تنها انگیزه‌های استقلالی‌ها برای این بازی حفظ رکورد شکست ناپذیری در لیگ والبته کسب بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر است.

مجیدی برای این بازی مهم و غیر حساس نیک نفس و دانشگر را به دلیل محرومیت و چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به جز این ۳ نفر سایر آبی پوشان در خدمت سرمربی هستند. در سوی دیگر میدان هم آلومینیوم با هدایت مهدی رحمتی، میلاد فخرالدینی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد تا کار هر دو تیم در خط دفاع با مشکل مواجه شود.

اما کادر فنی استقلال برای این دیدار ترکیب احتمالی زیر را در نظر خواهد گرفت:

سید حسین حسینی که در طول فصل کلین شیت های بسیاری برای آبی ها داشته احتمالا انتخاب اول مجیدی در درون دروازه استقلال خواهد بود تا همچنان در رکورد شکست ناپذیری استقلال تاثیرگذار باشد.

در خط دفاعی سیلوا به همراه عارف غلامی در مدافعان میانی را تشکیل می دهند و در جناحین به ترتیب صالح حردانی در راست و جفر سلمانی در چپ توپ می زنند.

مهدی مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی، عزیزبک آمانوف و امیرحسین حسین زاده کمربند میانی آبی ها در بازی امروز خواهند بود.

کوین یامگا و رودی ژستد هم خط حمله استقلال را نیز تشکیل می دهند.

ترکیب احتمالی استقلال:

سید حسین حسینی، سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، ابوالفضل جلالی، عزیزبک آمانوف، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد.

کد خبر 677499
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha