ستاره سریال محبوب چیزهای عجیب (Stranger Things) محصول نتفلیکس می‌گوید که فصل چهارم این سریال برای مخاطبان جواب‌های بیشتر، گریه‌ها و همین‌طور خنده‌های بیشتر در خود خواهد داشت.

چیزهای عجیب سریال جدید نتفلیکس

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که تنها چند هفته تا پخش بخش اول فصل ۴ سریال «چیزهای عجیب» (Stranger Things) باقی مانده است، ستارگان سریال محبوب نتفلیکس شروع به گفت‌وگو با رسانه‌ها کرده‌اند. اخیرا، میلی بابی براون در گفت‌وگو با جیمی فالون درباره آنچه طرفداران می‌توانند از سریال انتظار داشته باشند، جزئیات جدیدی ارائه کرد.

براون تنها ۱۲ سال داشت که «چیزهای عجیب» در سال ۲۰۱۶ در نتفلیکس به نمایش درآمد و به سرعت به یک پدیده در فرهنگ عامه تبدیل شد و این بازیگر کودک را در مسیری به سوی ستاره شدن قرار داد. این بازیگر در شش سال گذشته در کانون توجهات بزرگ شده است، اکنون ۱۸ ساله است و در فیلم‌های دیگری مانند «انولا هلمز» نتفلیکس بازی کرده است. او در مورد تشابهات بین روند بزرگ شدن خودش و شخصیت الِوِن در «چیزهای عجیب» صحبت کرد. این بازیگر اشاره کرد که فصل آینده نشان می‌دهد که الون بالغ و به تنهایی به یک بزرگسال مستقل تبدیل می‌شود. 

براون گفت: «بخش اصلی و شعار این خط داستانی، پایان دادن به چیزی است که آغاز شد. ما باید عمیقا به شکل شروع این شخصیت بپردازیم و اینکه چگونه در میان دوستان و اطرافیان، به این شخصیت اکنون خود تبدیل شد. اینکه چگونه می‌توان به استقلال رسید و به تنهایی یک زن متکی بر خود شد. بنابراین این خط داستانی حقیقتا به این موضوع می‌پردازد.»

«چیزهای عجیب» از پیش برای فصل پنجم تمدید شده است، اما نتفلیکس اعلام کرده که سریال پس از فصل پنجم به پایان خواهد رسید. با این حال، هنوز سوالات و رازهای بی‌پاسخ زیادی وجود دارد که باید فاش شود، بنابراین این سریال در دو فصل چهار و پنج باید چیزهای زیادی را پوشش دهد. 

هنگامی که فالون او را برای جزئیات بیشتر درباره برخی از بزرگترین معماهایی حل نشده سریال تحت فشار قرار داد، این ستاره سریال کمی به حرف آمد. او گفت که طرفداران تا پایان فصل ۴ به پاسخ بسیاری از سوالات خود پاسخ خواهند رسید و ممکن است در طول این فصل، احساسات شدیدی را تجربه کنند. 

او در پاسخ به این سوال که در فصل جدید باید منتظر چه چیزی باشیم، گفت که قطعا پاسخ‌های زیادی برای مخاطبان وجود خواهد داشت. زیاد خواهیم خندید و زیاد هم خواهیم گریست. 

فصل چهارم «چیزهای عجیب» قرار است در دو بخش نیمه نخست و نیمه دوم از نتفلیکس پخش شود. اولین بخش ۲۷ می و بخش دوم در ۱ جولای منتشر می‌شود.

منبع: ترجمه از ایندی وایر. 

کد خبر 676912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha