سردار آزمون صاحب یک فرصت ویژه‌ در تیم بایرلورکوزن شد.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار آزمون به همراه تیم فوتبال بایرلورکوزن بامداد امروز(دوشنبه) درحالی برای یک بازی دوستانه با تیم تولوکا وارد مکزیک شد که غیبت ستاره خط حمله لورکوزن دراین سفر فرصت ویژه‌ای در اختیار مهاجم ایرانی گذاشته است.

سیوان سرمربی بایرلورکوزن در هنگام ورود به مکزیک درباره غایبان تیمش برای این بازی گفت: ما با ۲۵ بازیکن به مکزیک سفر کردیم و تنها غایب و مصدوم ما فلوریان ویرتس است که ما را همراهی نکرد.

سرمربی لورکوزن درباره زمان بازگشت ستاره آلمانی به ترکیب تیم، افزود: ویرتس به دلیل پارگی رباط صلیبی مدت زیادی از میادین دور خواهد بود. پزشکان اعلام کردند که او به نیم فصل دوم برای بازی‌ها می‌رسد. اما به نظرم مدت دوری‌اش طولانی‌تر خواهد شد.

ویرتس یکی از ستاره خط حمله لورکوزن به شمار می‌آید. این بازیکن بهترین گلساز فصل گذشته بوندس لیگا شد و نقش کلیدی در کسب سهمیه تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا داشت.

غیبت طولانی مدت ویرتس ضربه بزرگی به لورکوزن در فصل جدید بوندس‌لیگا می‌زند ولی کاملا به نفع سردار آزمون ستاره ملی‌پوش کشورمان است چون می‌تواند در ترکیب اصلی تیم آلمانی جای بگیرد و رقابت آسان‌تری برای حضور در ۱۱ بازیکن تیم داشته باشد.

کد خبر 676790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 6
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
    34 1
    همین قدر حقیر و تنگ نظر .... انشالله با تکیه بر توانایی فردی و پشتکار بتونه بازیکن ثابت بشه