سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه جیب بر حرفه ای محله تجریش حین سرقت خبر داد و گفت: سارقان دو خواهر دوقلو و یک برادر از اتباع کشور همسایه بودند.

جیب بری

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محمد باقر قدم زاده اظهار کرد: در پی افزایش سرقت از تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در بازار تجریش و اطراف امام زاده صالح رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت متهمان را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانم و یک پسر جوان با شگردهای مختلف اقدام به سرقت و جیب بری می کنند که حین گشت زنی با اطلاعات کسب شده متهمان را با همان مشخصات مشاهده که در حال درگیری با خانمی هستند که بلافاصله در محل حاظر و متهمان را دستگیر کردند.

سرکلانتریکم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی بیشتر مشخص شد سارقان حین سرقت از شهروند بوده که مال باخته متوجه و با سارقان درگیر می شود که در بررسی از سارقان یک دستگاه تلفن همراه سرقتی که لحظاتی قبل سرقت کرده بودند کشف و متهمان که دو خواهر دو قلو و ۲۰ ساله و برادر ۱۷ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و جیب بری در محله تجریش و ۱۵ فقره سرقت مشابه معترف شدند.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر جهت کشف جرایم متهمان و شناسایی مال باختگان با توجه به سرقت های روز های گذشته ادامه دارد خاطر نشان کرد: پرونده و متهمان  برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 676655

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha