پرسپولیس با شکست برابر سپاهان عملا باعث شد تا آبی ها سه هفته زودتر به قهرمانی برسند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در آخرین مسابقه هفته بیست و هفتم لیگ برتر  تیم فوتبال پرسپولیس در سیرجان به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت که با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا شب شیرین آبی ها را رویایی کند. با این نتیجه شاگردان فرهاد مجیدی با ۶۳ امتیاز و ۳ هفته زودتر از پایان لیگ قهرمانی خود را مسجل کردند.

در این دیدار و در دقیقه ۱۹، محمدرضا حسینی روی نفوذ خود به نیمه زمین پرسپولیس، موقعیت خوبی برای خود ایجاد کرد اما شوت این بازیکن به تیرک دروازه سرخ‌ها برخورد کرد و پس از آن، پرسپولیسی‌ها توپ را از منطقه خطر دور کردند.

در دقیقه ۳۶، محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوتی روانه دروازه حریف کرد که به مدافعان پرسپولیس برخورد کرد اما محمد نژادمهدی با در اختیار گرفتن توپ، توانست با یک شوت محکم در محوطه جریمه، گل اول بازی را به ثمر برساند تا این نیمه در نهایت باهمان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

در نیمه دوم سرخ ها قبل از اینکه به خود بیایند گل دوم را روی اشتباه عجیب حامد لک دریافت کردندتا کار برای شاگردان یحیی گل محمدی سخت تر از قبل شود. در دقیقه ۴۹ ارسال سروش رفیعی در محوطه جریمه به زمین برخورد کرد و حامد لک که بیرون آمده بود موفق نشد توپ را در اختیار بگیرد تا یک گل عجیب دیگر در دروازه سرخ ها جای بگیرد.

بعد از این گل یحیی گل محمدی دست به چند تعویض همزمان زد تا چهره تیمش هجومی شود اما شاگردانش تنها موفق شدند یکی از گل ها را توسط علی نعمتی پاسخ بدهند تا به این ترتیب پرسپولیس بازنده بزرگ هفته بیست و هفتم و البته لیگ بیست و یکم لقب بگیرد.

به این ترتیب پرسپولیس با این شکست همچنان ۵۴ امتیازی باقی ماند تا نایب قهرمانی اش هم توسط سپاهان ۵۲ امتیازی تهدید شود

داور: بیژن حیدری

کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی، علیرضا ایلدروم

کارت زرد: جلال الدین علی محمدی( سپاهان)

کارت قرمز:

گل: محمد نژاد مهدی ( دقیقه ۳۵) برای سپاهان

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، رامین رضاییان، علی شجاعی، میلاد سرلک، شرزود تمیروف، امید عالیشاه، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا و ا حسان پهلوان

سرمربی: یحیی گل‌محمدی( محروم است)

ترکیب سپاهان اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژاد مهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، جلال علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

کد خبر 676495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha