تیم‌ استقلال در حساس‌ترین بازی فصل خود در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفتند.

امیرحسین حسین‌زاده

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود آبی‌پوشان خاتمه پیدا کرد.

بازی در نیمه نخست از سرعت قابل قبولی ازسوی دو تیم آغاز شد و تیم استقلال در همان دقایق ابتدایی می‌توانست توسط کوین یامگا به گل اول برسد که مدافع فولاد با حضور خود در محوطه جریمه مانع از رسیدن توپ به مهاجم آبی‌ها شد.

در ادامه بازی بیشتر در میانه‌های میدان در جریان بود تا اینکه فولادی‌ها در دقیقه ۳۶ صاحب یک موقعیت گلزنی شدند اما شوت مهدی شیری در محوطه جریمه استقلال به گل تبدیل نشد تا بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم فولادی‌ها شروع بهتری داشتند اما شاگردان فرهاد مجیدی در یک رفت و برگشت در دقیقه ۵۳  به گل اول رسیدند. صالح حردانی که انگیزه‌های زیادی در مقابل تیم سابقش داشت روی یک فرار از سمت راست توپ را در محوطه جریمه فولاد برای امیرحسین حسین‌زاده ارسال کرد و این بازیکن با یک شوت سرکش و غیرقابل مهار دروازه شهاب گردان را باز کرد.

تیم فولاد در ادامه نمایش خوبی نداشت و شاگردان مجیدی که پس از گل روحیه دوچندانی گرفته بودند در دقیقه ۷۳ با شوت تماشایی حردانی از پشت محوطه جریمه فولاد به گل دوم رسیدند تا عملا پیروزی حساس‌ترین دیدار فصل خود باشند.

حملات فولادی‌ها در ادامه کارساز بود و علیرضا کوشکی در وقت‌های اضافه و در دقیقه ۹۲ اختلاف را کم کردند. شاگردان نکونام که در دقایق پایانی برای به ثمر رساندن گل تساوی جلو کشیده بودند نتوانستند از آخرین فرصت‌های خود استفاده کنند و بازی را در نهایت با نتیجه دو بر یک به استقلال واگذار کردند.

استقلال با این پیروزی با ۶۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر دست نیافتنی‌تر شد و تقریبا قهرمانی خود را در فاصله سه هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قطعی کرد.

تیم فولاد نیز با این نتیجه با ۴۲ امتیاز در رده چهارم جدول باقی ماند. 

کد خبر 676483
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha