رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: سازمان ثبت احوال برترین دستگاه سرویس‌دهنده داده‌های کشور در فروردین ۱۴۰۱ شناخته شد.

سازمان ثبت احوال کشور

به گزارش همشهری‌آنلاین، براساس آمار ارائه‌شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان ثبت احوال کشور در طول فروردین سال جاری با ارائه ۶۷ میلیون تراکنش اطلاعاتی در زمینه خدمات استعلام هویتی به عنوان بزرگ‌ترین سرویس‌دهنده در میان دستگاه‌های دولتی شناخته شد.

دکتر هاشم کارگر معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اعلام این خبر توضیح داد: با تلاش پیگیر همکاران، ایجاد تعامل مناسب با سایر دستگاه‌ها و مدیریت صحیح منابع اطلاعاتی، مفتخر هستیم که حسب آمارهای موجود، بیشترین خدمات داده آمایی و انتقال را در بستر خدمات دولت (GSB) طی فروردین سال ۱۴۰۱ و با انجام افزون بر ۶۷ میلیون تراکنش به دستگاه‌های متقاضی ارائه داده‌ایم.

بر اساس آمار اعلام شده از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران، در خلال فروردین امسال مجموعا بالغ بر ۱۷۴ میلیون تراکنش داده‌ای در کشور انجام شده است که سهم سازمان ثبت احوال کشور در میان سرویس‌دهندگان به تنهایی افزون بر ۳۸.۵ درصد مجموع این رقم بوده است.

 گفتنی است، با توجه به نقش حساس سازمان به عنوان پیشران و درگاه اصلی ورود به دولت الکترونیک، نوسازی زیرساخت‌ها و تسهیل روند ارائه خدمات با جدیت و برنامه‌ریزی مناسب ادامه دارد.

کد خبر 676366

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha