مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

خرید آنلاین بلیط اتوبوس آماده‌شدن برای سفر را خیلی راحت‌تر می‌کند، چون دیگر لازم نیست به ترمینال‌های شلوغ و مراکز حضوری خرید بلیط اتوبوس بروید.

بلیط اتوبوس

با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ می‌توانید در کمال آرامش بلیط خود را بخرید و از سفرتان لذت ببرید. اما چرا ما به شما اپلیکیشن اسنپ را برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس پیشنهاد می‌کنیم؟

مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

سوپراپلیکیشن اسنپ

خرید بلیط اتوبوس از اپلیکیشن اسنپ مزایای زیادی دارد و نمی‌توان سرعت و سادگی‌ آن را انکار کرد. در ادامه مزایای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس را بررسی کرده‌ایم.

۱. امکان خرید اینترنتی بلیط اتوبوس در هر ساعتی

سوپراپلیکیشن اسنپ خدمات متنوعی دارد که هرکدامشان زندگی کاربران را راحت‌تر می‌کنند، مثلا با مراجعه به این اپلیکیشن در هر ساعت شبانه‌روز می‌توانید بلیط خود را بخرید و برای سفر آماده شوید. دیگر لازم نیست صبر کنید که مراکز فروش حضوری یا ترمینال‌ها شروع به کار کنند. ساعت ۲ صبح است و قصد رزرو بلیط اتوبوس دارید؟ با اینکه دیروقت است، اسنپ اتوبوس در دسترس شماست

۲. گزینه‌های متنوع

بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس با اپلیکیشن اسنپ به شما اجازه می‌دهد که گزینه‌های مختلف را مقایسه کنید و ببینید ساعت و تاریخ سفرهای هریک از ترمنال‌ها و شرکت‌های اتوبوس‌رانی چطور است. همچنین می‌توانید صندلی‌ مدنظرتان را هم خودتان انتخاب کنید.

۳. تخفیف بلیط اتوبوس اسنپ

خرید حضوری بلیط اتوبوس معمولا تخفیفی ندارد، اما با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس می‌توانید از تخفیف بلیط اتوبوس اسنپ بهره‌مند شوید.

با هر خرید امتیازی جمع خواهید کرد و با استفاده از آنها می‌توانید خریدهای بعدی خود را با تخفیف انجام دهید. این امتیازات در بخش باشگاه مشتریان اسنپ قرار دارند و می‌توانید از آنها برای رزرو بلیط آنلاین اتوبوس یا هتل از اسنپ تریپ استفاده کنید.

https://snapp.ir/bus-ticket/

۴. سادگی فرایند خرید و دریافت بلیط

فرایند خرید بلیت اتوبوس با اپلیکیشن اسنپ خیلی ساده است و پس از آن، شماره بلیط و مشخصاتش برای شما پیامک می‌شوند و می‌توانید چند دقیقه قبل از سفر به دفتر اتوبوسرانی مراجعه کنید و با ارائه این پیامک، بلیط کاغذی را تحویل بگیرید.

۵. امکان استرداد بلیط اتوبوس

خرید بلیط اتوبوس از اسنپ

اگر از اپلیکیشن اسنپ بلیط اتوبوس بخرید، امکان استرداد آن را هم خواهید داشت و می‌توانید بلیط خریداری‌شده را به شرکت بازگردانید. البته هرکدام از تعاونی‌های اتوبوس‌رانی قوانین خود را دارند، پس قبل از خرید حتما نگاهی به قوانین لغو بلیط اتوبوس بیندازید.

بعضی شرکت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا ۱ ساعت بعد از خرید، بلیطشان را بدون پرداخت جریمه لغو کنند. هرچه زمان لغو بلیط اتوبوس به زمان حرکت اتوبوس نزدیک‌تر شود، جریمه بیشتری از مبلغ پرداختی کسر می‌شود.

۶. پشتیبانی و حل مشکلات احتمالی

اسنپ تیم پشتیبانی دارد و نمی‌گذارد پرسش‌های کاربران بی‌جواب بماند. اگر هم در فرایند خرید بلیط آنلاین اتوبوس مشکلی پیش بیاید، پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد. فقط کافی است که با پشتیبانی تماس بگیرید.

شیوه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس از اسنپ

سوپراپلیکیشن اسنپ

اگر قصد خرید بلیط اتوبوس از اسنپ را دارید، فرایند ساده‌ای پیش رویتان است که فقط چند دقیقه طول می‌کشد:

  • وارد سوپراپلیکیشن اسنپ یا سایت آن شوید؛
  • گزینه «بلیط سفر» را انتخاب کنید؛
  • گزینه «اتوبوس» را انتخاب کنید؛
  • با مشخص‌کردن مبدأ، مقصد و تاریخ سفر به فهرست شرکت‌های اتوبوس‌رانی دسترسی پیدا کنید؛
  • اطلاعات مختلف شرکت‌ها شامل نام تعاونی، قیمت‌ها، ظرفیت اتوبوس و ساعت و تاریخ حرکت را بررسی کنید.

پس از مشاهده اینها، امکان استفاده از فیلترهایی برای انتخاب دقیق‌تر بلیت اتوبوس هم وجود دارد، فیلترهایی مثل:

  • ارزان‌ترین؛
  • گران‌ترین؛
  • بیشترین تخفیف؛
  • زودترین و دیرترین ساعت.

با انتخاب گزینه دلخواه و پرداخت آنلاین هزینه بلیط، پیامکی حاوی اطلاعات بلیط برایتان فرستاده می‌شود.

قبل از سفر، این اطلاعات را به دفتر ترمینال یا تعاونی اتوبوس‌رانی ارائه کنید تا بلیط کاغذی را به شما تحویل بدهند.

در آخر

این روزها که پرمشغله‌تر هستیم، انتخاب درست می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلاتمان باشد. انتخاب درست برای خرید بلیط اتوبوس یعنی رفتن سراغ روشی ساده و سریع که خدماتی مانند مقایسه گزینه‌های مختلف و بهره‌مندی از تخفیف‌ها را هم دارد. اسنپ قدر مشتریانش را می‌داند و برای همین برایشان بهترین‌ها را فراهم می‌کند.

کد خبر 675789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha