شاگردان مجیدی با گل دقایق پایانی ۳ امتیاز مهم دیگر را به دست آوردند تا اختلاف شان با پرسپولیس را دوباره به عدد ۶ برسانند.

گل استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های استقلال و شهرخودرو در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

تیم شهرخودرو با هدایت داوود سید عباسی نیمه نخست بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی صاحب چند موقعیت‌ روی دروازه استقلال شد اما بازیکنان از فرصت‌ها استفاده نکردند. در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و بازیکنان شهرخودرو با دوندگی بالا مانع فرصت‌سازی شاگردان مجیدی شدند.

تنها موقعیت خطرناک استقلال و این دیدار تا دقیقه ۳۰، موقعیتی بود که ارسلان مطهری در دقیقه ۱۲ از دست داد. البته این موقعیت روی حرکت بازیکنان استقلال نبود و مطهری روی تعلل دروازه‌بان شهر خودرو در گوشه محوطه جریمه، توپ‌ربایی کرد که ضربه‌اش در میانه راه توسط مدافع شهر خودرو به کرنر رفت. البته شوت مطهری به دروازه خالی شهر خودرو کیفیت لازم را هم نداشت و اگر مدافع نبود، باز هم توپ وارد دروازه نمی‌شد. بازی دراین نیمه با همین نتیجه دنبال شد تا بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم آبی‌ها یکپارچه حمله شدند و از کناره‌ها فرصت‌های بسیاری خلق کردند. یکی از بهترین موقعیت‌های استقلال در دقیقه ۶۴ روی یک ضربه شروع مجدد بدست آمد که ضربه سر محمد دانشگر با واکنش دروازه‌بان شهرخودرو به گل تبدیل نشد.

حملات استقلال ادامه‌ پیدا کرد تا اینکه در نهایت آرمان رمضانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود در دقیقه ۸۸ روی یک رفت و برگشت در غفلت مدافعان شهرخودرو دروازه این تیم را باز کرد.

تیم پدیده برای جبران گل خورده جلو کشید اما فرصت کافی نداشت تا آبی‌ها در واپسین لحظات این دیدار با تک گل رمضانی به سه امتیاز حساس این بازی خانگی برسند.

استقلال با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و اختلافش با تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس را به ۶ امتیاز رساند تا آبی‌ها دیدارهای ۴ هفته پایانی را با فشار کمتری دنبال کنند.     

کد خبر 675324
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha