رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با تشریح برنامه‌های این سازمان در هفته سلامت از استقرار اتوبوس‌های واکسیناسیون در نمایشگاه کتاب خبر داد.

تزریق واکسن

به گزارش همشهری آنلاین، علی نصیری رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برنامه‌های سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در هفته سلامت گفت:‌ در این هفته روند تزریق واکسن کرونا و ایستگاه‌های سیار تزریق واکسن در سطح شهر را افزایش خواهیم داد و بر این اساس اتوبوس‌های زندگی در مراکز پرازدحام و پرتجمع پایتخت مانند نمایشگاه‌کتاب، مراکز همایش‌های سازمانی، نمایشگاه‌های حوزه سلامت در سطح بوستان‌ها و میادین و ... مستقر خواهند شد.

او ادامه داد:‌ همچنین ما این آمادگی را داریم که با هدف واکسیناسیون گسترده شهروندان، اتوبوس‌های زندگی را در محل برگزاری برنامه‌های هفته سلامت مستقر کنیم. علاوه بر آن دو دستگاه اتوبوس زندگی ویژه واکسیناسیون در محل افتتاحیه ویژه برنامه‌های هفته سلامت در روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در پارک شهر مستقر شده و پنج دستگاه اتوبوس زندگی واکسیناسیون در محل پیاده‌روی به مناسبت هفته سلامت واقع در بوستان جوانمردان در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت مستقر خواهند شد.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در گفتگو با ایسنا افزود:‌ همچنین دیگر پایگاه‌های سیار نیز در این ایام فعال بود و سوله‌ها و اماکنی هم که از سوی شهرداری در اختیار تزریق واکسن قرار گرفته بودند، همچنان فعال خواهند بود.

کد خبر 675164

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha