پورتو با پیروزی در دیدار برابر رقیب دیرینه قهرمان لیگ پرتغال شد.

پورتو

به گزارش همشهری آنلاین در حساس‌ترین دیدار از هفته سی‌وسوم لیگ برتر پرتغال، بنفیکا در مصاف با پورتو در دیداری موسوم به «اُکلاسیکو» با نتیجه  ۱-۰ شکست خورد تا در خانه شاهد جشن قهرمانی رقیب دیرینه باشد.

نیمه نخست این دیدار با احتیاط هر دو تیم و خلق حداقل موقعیت گلزنی به پایان رسید. با این حال مهم‌ترین اتفاق در دقیقه ۵۳ رخ داد، وقتی داروین نونیِس برای بنفیکا گلزنی کرد و VAR آفساید میلیمتری او را گرفت. دقایقی بعد مهدی طارمی در برخورد با نیکولاس اوتامندی سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت. این دیدار در نیمه دوم جذاب‌تر بود و در دقایق پایانی هم پربرخورد شد، تا این که سرانجام دقیقه ۴+۹۰ زایدو سانوسی در ضدحمله‌ای سریع گل برتری و قهرمانی پورتو را به ثمر رساند.

داور این بازی به دلیل بازی خشن دو تیم مجبور شدتا ۱۴ بار از کارت زرد خود استفاده کند.

با این برد، پورتو ۸۸ امتیازی شد تا قهرمانی‌اش در لیگ برتر پرتغال را یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی کند. این سی‌امین قهرمانی پورتو در لیگ پرتغال بود. بنفیکا هم با این شکست ۷۱ امتیازی و در رده سوم باقی ماند.

پورتو در حالی قهرمان لیگ پرتغال شد که مهدی طارمی در این فصل ستاره این تیم بود و موفق شد ۲۰ گل در این رقابت ها به ثمر برساند. مهاجم ایرانی پورتو البته 13 پاس گل هم ارسال کرد تا بهترین بازیکن پورتو و البته تاثیرگذارترین بازیکن لیگ پرتغال لقب بگیرد.

کد خبر 674816

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha