ترازو خانگی، همان ترازویی است که برای وزن کشی افراد به صورت زیر پایی استفاده می‌شود.

ترازو خانگی

ترازو خانگی

این ترازو خانگی در منازل و مطب پزشکان مورد استفاده واقع می‌شود. از نظر تنوع، انواع گوناگونی از این ترازوها وجود دارد و منبع تغذیه اکثر آن‌ها باتری می‌باشد. جنس ترازوی خانگی هم از شیشه نشکن یا پلاستیک فشرده است. گروهی از ترازوهای خانگی ضد آب هستند و در حمام یا محیط‌های خیس نیز قابل استفاده می‌باشند.

خرید ترازو خانگی

 امروزه در اکثر خانه‌ها خرید ترازوی خانگی به یک امر ضروری تبدیل شده است و اکثر افراد دوست دارند همیشه یک ترازو برای وزن کشی در منزل داشته باشند. نکاتی که در خرید ترازوی خانگی مهم است؛ حداکثر وزنی است که ترازو می‌تواند آن را نشان دهد. پس در خرید ترازو خانگی بالاترین وزنی که باید ترازو نشان دهد را مورد توجه قرار دهید. همچنین حساسیت این ابزار وزن کشی نیز مهم است و هر چقدر حساسیت آن بالاتر باشد، وزن را دقیق تر نشان می‌دهد. برخی از ترازوهای خانگی قابلیت محاسبه bmi را نیز دارند.

ترازو دیجیتال

ترازو دیجیتال یک وسیله بسیار مفید است که به منظور مشخص کردن وزن چیزهای مختلفی از آن استفاده می‌شود. یکی از کاربردهای ترازو دیجیتال، برای وزن کردن افراد است. این ترازو به صورت کاملا دقیق، وزن افراد را نشان می‌دهد. از ترازوی دیجیتال در سوپر مارکت‌ها و در فروشگاه‌های مختلف مواد غذایی و فروشگاه‌های میوه استفاده می‌شود. ترازوهای دیجیتال از سیستم‌های الکترونیکی و دیجیتالی مدرنی استفاده می‌کنند. همین امر باعث شده است ترازوی دیجیتال از چند جهت نسبت به ترازوهای سنتی و مکانیکی بهتر باشد. اولاً به دلیل استفاده ترازوهای دیجیتال از مدارها و بردهای الکترونیکی دقت آن‌ها نسبت به ترازوهای سنتی بیشتر است. ثانیاً سرعت وزن کردن این ترازوها هم نسبت به ترازوهای مکانیکی خیلی بیشتر است. نکته مثبت دیگر ترازوهای دیجیتال نسبت به ترازوی مکانیکی، این است که حتی می‌توانند برای  مشخص کردن وزن مواد بسیار سبک مانند طلا و نقره و زعفران و سایر مواد سبک مورد استفاده واقع شوند. خوبی دیگر ترازوهای دیجیتال سادگی کار کردن با آن و عدم نیاز به دخالت انسان یا دخالت وزنه است.

موارد کاربرد ترازوی دیجیتال

 دقت بالای ترازوی دیجیتال باعث شده است که این ابزار در مکان‌ها و برای مقاصد مختلفی استفاده شود. در ادامه آن‌ها را ذکر می‌کنیم.

  1. به منظور خرید و فروش کالاها و مواد غذایی و سایر مواد
  2. در فعالیت‌های علمی و آزمایشگاهی
  3. در کارهای پزشکی و کارهای مربوط به سلامت و تندرستی
  4. در آشپزخانه‌های منازل و همچنین در آشپزخانه‌های رستوران‌ها
  5. نکته مثبت ترازوهای دیجیتال این است که گستره وسیعی از مواد را می‌توانند وزن کنند. از مواد بسیار سبک تا مواد سنگین.

خرید ترازو دیجیتال

به منظور خرید ترازوی دیجیتال می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین مراجعه کنید. مزیت خرید آنلاین ترازوی دیجیتال از فروشگاه اینترنتی، راحتی خرید و همچنین عدم نیاز به صرف هزینه رفت و آمد و غیره می‌باشد. در گذشته خرید حضوری اقلام مختلف مرسوم بود ولی در چند سال اخر و به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، خرید آنلاین اقلام مختلف از جمله ترازوی دیجیتال، در کشورهای مختلف و در کشور ایران با گسترش چشمگیری مواجه شده است. خرید آنلاین ترازوی دیجیتال برای افرادی که مشغله زیادی دارند هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد. در خرید آنلاین این ابزار وزن کشی، می‌توانید از تخفیفاتی هم که سایت‌های مختلف برای جلب نظر مشتریان ارائه می‌دهند، برخوردار شوید. همچنین بازخوردهای مختلف افراد پس از خرید یک ترازوی مشخص را ببینید و با آگاهی بیشتری خرید کنید.

قیمت ترازو دیجیتال

انواع مختلفی از ترازوی دیجیتال در بازار موجود است. قیمت ترازوهای دیجیتال متناسب با موارد زیر تعیین می‌شود:

  1. اولین مورد مؤثر در قیمت ترازو دیجیتال، دقت آن است. بعضی از ترازوی دیجیتال می‌توانند کم‌تر از گرم و مثقال را نیز وزن کنند. طبیعتاً قیمت ترازوی دیجیتال با این دقت نسبت به سایر ترازوهای دیجیتال بالاتر است.
  2. دومین عامل تاثیر گذار در قیمت ترازوی دیجیتال، حداکثر وزنی است که می‌تواند مشخص کند. به عنوان مثال ترازوهای خانگی بیشتر از ۱۵، ۲۰، ۲۵ یا ۳۰ کیلوگرم را معمولاً نمی‌توانند وزن کنند. ولی ترازوهای موجود در فروشگاه‌ها می‌بایستی اقلام سنگین تری را نیز وزن کنند و طبیعتاً قیمت آنها هم نسبت به ترازوهای آشپزخانه بالاتر است.
  3. سومین عامل تاثیر گذار در قیمت ترازوی دیجیتال برند سازنده آن است.
  4. چهارمین عامل تاثیر گذار در قیمت ترازو دیجیتال نیز جنس بدنه این وسیله است.

ترازو شیشه

ترازو شیشه ای

ترازو شیشه ای یکی از انواع ترازوهای موجود در بازار است. این نوع ترازو یکی از محبوب ترین انواع ترازوهایی است که در خانه‌ها استفاده می‌شود و در شکل و ظاهر مختلف و در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شود. ترازوهای شیشه ای در دو نوع ترازو شیشه ای مخصوص آشپزخانه و ترازو شیشه ای مخصوص وزن کشی وجود دارند. کاربرد اصلی ترازوی آشپزخانه شیشه ای، در آشپزخانه‌ها می‌باشد. افرادی که علاقه زیادی به آشپزی و پختن غذاهای رنگارنگ و خوشمزه دارند حتماً یک ترازو شیشه‌ای در آشپزخانه خود نگهداری می‌کنند.

ترازوهای شیشه‌ای  آشپزخانه به دو صورت عقربه ای و دیجیتال موجود هستند. ترازوهای شیشه ای عقربه‌ای مدل قدیمی‌تر ترازوها هستند و امروزه استفاده از آن‌ها در آشپزخانه‌ها مرسوم نیست. ترازوهای شیشه ای دیجیتال هم زیبایی خاصی به خانه شما می‌دهند و هم دقت بیشتری نسبت به ترازوهای عقربه ای دارند.

افرادی که به دنبال کم کردن وزن خود هستند و یا رژیم غذایی خاصی را رعایت می‌کنند و به دنبال ثبات وزن خود هستند معمولاً در منزل خود از یک ترازوی وزن کشی استفاده می‌کنند. ترازوی وزن کشی شیشه‌ای یکی از انواع ترازوهای وزن کشی می‌باشد که زیبایی بیشتری نسبت به ترازوهای دیگر دارد. آن‌ها معمولا یک شیشه به شکل مستطیل و یا به شکل دایره دارند که در زیر آن هم چهارپایه کوچکی وجود دارد. برای اینکه وزن فرد توسط ترازو شیشه ای وزن کشی مشخص شود، کافیست فرد بر روی ترازو بایستد. این نوع از ترازوها معمولاً مقاومت خوبی دارند و حتی تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را می‌توانند تحمل نمایند.

قیمت ترازو شیشه ای

 قیمت ترازوی شیشه ای به موارد متفاوت و مختلفی وابسته است که در ادامه آن‌ها را آورده ایم:

  1. نوع ترازوی شیشه ای
  2. جنس متریال استفاده شده برای ساخت ترازوی شیشه
  3. شکل ظاهری ترازوی شیشه ای
  4. میزان دقت ترازوی شیشه ای
  5. حداکثر وزنی که ترازوی شیشه ای می‌تواند تحمل کند
  6. دیجیتالی بودن و یا عقربه ای بودن ترازوی شیشه ای

خرید ترازو شیشه ای

به منظور خرید ترازو شیشه ای می‌بایستی این نکات را در نظر بگیرید. اولین موردی که باید در هنگام خرید ترازو شیشه ای باید به آن دقت کرد، کاربرد ترازو است. در واقع شما باید بدانید ترازو شیشه ای را برای چه کاری خریداری می‌کنید و قرار است در چه جایی از آن بهره ببرید. طبیعتاً ترازوی آشپزخانه و ترازوی وزن کشی متفاوت هستند و شما در هنگام خرید باید به این نکات دقت کنید. از دیگر مواردی که در هنگام خرید ترازو شیشه ای باید با آن‌ها دقت کنید، میزان دقت ترازو، منبع تغذیه ترازو، حافظه ترازو، حداکثر وزن قابل تحمل توسط ترازو، کیفیت مواد استفاده شده در ترازو و غیره است.

برای خرید ترازو دیجیتال از تولید کننده سان ست با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲۴۰۷۰۲۴۵ مدیر فروش مهدی نوروزی
۰۹۱۲۳۰۸۳۵۰۵ جمشید نوروزی مدیریت
۰۹۰۲۱۵۰۵۵۵۰ پشتیبانی و واتس اپ

کد خبر 674647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha