گلر سابق استقلال اعتراف کرد که رفتار اخیرش در قبال سرمربی آبی ها اشتباه بوده است.

رشید مظاهری

به گزارش همشهری آنلاین دیروز پس از مدت ها جنگ لفظی رشید مظاهری در بازی سپاهان و استقلال به سمت فرهاد مجیدی رفت و با او خوش و بش کرد تا به نوعی غائله او با سرمربی آبی ها ختم به خیر شود.

مظاهری در لیگ قهرمانان آسیا در تمجید از نویدکیا به نوعی به مجیدی کنایه زده و گفته بود: من یک جمله‌ درباره‌ آقای نویدکیا می‌گویم؛ اینکه یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش می‌خواهد و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد. آنکه باید متوجه شود، متوجه می‌شود!

مظاهری در پایان بازی دیروز اما به سمت هواداران استقلال رفت و از سوی آنها تشویق نیز شد. اتفاقی که در شروع بازی برعکس آن رخ‌داده بود و رشید از سوی آبی‌ها مورد استقبال قرار نگرفت و حتی شعارهایی نیز علیه او سر داده شد. بااین‌حال، او در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان دراین‌خصوص به اظهارنظر پرداخت و گفت از صحبت‌هایی که پیش‌ازاین به زبان آورده، پشیمان است.
گلر سپاهانی‌ها در انتهای بازی دیروز گفت: از زمانی که به سپاهان آمدم فضای مجازی را کاملاً کنار گذاشتم و حداقل روی گوشی خود ندارم و فشار مجازی را متوجه نمی‌شوم. رسانه‌ها را تا جایی که می‌توانم دنبال نمی‌کنم و روی کار خودم تمرکز می‌کنم. کسی با من صحبتی نکرد و فشار مجازی روی من وجود نداشت، اما در تنهایی فکر کردم و دیدم در شأن من و باشگاه سپاهان این حرف‌ها نبود و به‌طرف مقابل نیز کاری ندارم. 12، 13 سال است که فوتبال بازی می‌کنم و یک مربی نیز از من خوشش نمی‌آید که نیاید. بالاخره فوتبال همین است و همین‌جا از هواداران سپاهان و استقلال به این خاطر عذرخواهی می‌کنم که کلاس باشگاه سپاهان را پایین آوردم.

کد خبر 674380

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
    0 0
    به قول رشید شخصیت دروجود شخص باید باشد تانویدکیا شود