پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
۰ نفر

۲۵ تابلوی عکس از ۵ عکاس تئاتر در قالب نمایشگاه گروهی عکس «قاب‌های خیال‌انگیز» به مدت ۷ روز در گالری شیخ هادی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

قاب های خیال انگیز

به گزارش همشهری آنلاین، «قاب‌های خیال انگیز» حاصل تلاش‌های چندساله ۵ عکاس در ژانر عکاسی صحنه و در شاخه تئاتر است که در قالب یک نمایشگاه گروهی عکس تئاتر در نگارخانه شیخ هادی از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به نمایش درخواهد آمد.

مسعود عطار هادی، پیام احمدی کاشانی، فرزاد جمشید دانایی، لیلا محرم‌پور و فهیمه علی بیگی، عکاسان شرکت کننده در رویداد را تشکیل می‌دهند.

مسعود عطار هادی، فارغ التحصیل مقطع کاردانی رشته عکاسی دانشگاه جامع علمی- کاربردی واحد ۱۳ تهران است و سالیان سال است که به صورت تخصصی، در ژانر عکاسی تبلیغاتی به فعالیت مشغول است.

این عکاس باسابقه توانسته در جشنواره‌های مختلفی همچون جشنواره عکس شمس‌العماره، جشنواره عکس ایران‌شناسی و جشنواره عکس بافت تاریخی تهران مقام کسب کند.

پیام احمدی کاشانی سابقه شرکت در بیش از ده‌ها نمایشگاه گروهی و برپایی بیش از ۱۰ نمایشگاه انفرادی در ژانرهای عکاسی طبیعت، مستند و تئاتر و کسب جوایز مختلف در جشنواره‌های معتبر ایرانی و خارجی را در کارنامه دارد. او عضو انجمن‌های صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران، انجمن صنفی سراسری عکاسان تئاتر ایران و همچنین، کانون روابط عمومی و تبلیغات تئاتر خانه تئاتر است.

فرزاد جمشید دانایی، عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران و عضو انجمن صنفی سراسری عکاسان تئاتر ایران است که با گروه‌های نمایشی مختلف در مقام عکاس گروه نمایشی همکاری دارد.

لیلا محرم‌پور، از سال ۱۳۹۶ به عکاسی مشغول است و در ژانرهای مختلفی همچون عکاسی مستند اجتماعی، پرتره و خیابانی، خبری، تئاتر و سینما طبع آزمایی کرده است.

او سابقه شرکت در چندین نمایشگاه گروهی عکس را در کارنامه دارد و از اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران به شمار می‌رود.

فهیمه علی بیگی، از سال ۱۳۹۷ در ژانرهای مختلفی مثل تئاتر، طبیعت و مستند اجتماعی فعالیت دارد و هم‌اکنون، مسئول کانون عکس تئاتر شهرری است. همچنین، او در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی شرکت داشته و از اعضای انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران است.

همه هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه گروهی عکس تئاتر «قاب‌های خیال انگیز» عضو هیئت مدیره کانون عکس اندیشه (فرادید) هستند.

«قاب‌های خیال انگیز» از روز شنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه تا روز جمعه، ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی و تئاتر دوستان است.

نگارخانه شیخ هادی در خیابان ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور واقع شده است.

کد خبر 674337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha