استقلال در اصفهان دو امتیاز حساس را از دست داد تا رقابت در صدر جدول داغ شود.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در چار چوب هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

بازی با حملاتی توسط سپاهانی‌ها آغاز شد و استقلال در دقایق ابتدایی بازی سعی در مدیریت بازی داشت اما در دقیقه ۶، آبی‌پوشان پایتخت بر خلاف جریان بازی موفق شدند گل اول را به ثمر برساندند. محمد دانشگر روی سانتر جعفر سلمانی صاحب موقعیت در محوطه جریمه سپاهان شد و با ضربه سر توانست گل اول آبی‌ها را به ثمر برساند.

سپاهان پس از این گل شکل هجومی‌تری به خود گرفت و در دقیقه ۱۲، محمدرضا حسینی با نفوذ خود به محوطه جریمه استقلال، توانست یک پنالتی برای تیمش بگیرد و یک دقیقه بعد ولسیانی از روی نقطه پنالتی موفق شد گل تساوی‌بخش شاگردان محرم نویدکیا را به ثبت برساند.

در نیمه دوم بازی شکل آرام‌تری به خود گرفت و دو تیم بیشتر در میانه میدان به دنبال ایجاد فرصت‌های گلزنی بودند. در این میان موقعیت‌هایی توسط دو تیم ایجاد شد که ژستد و مغانلو موفق به استفاده از آن نشدند تا در نهایت این بازی با همان نتیجه یک بر یک به پایان برسد. به این ترتیب استقلال با ۵۷ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفت و در انتظار بازی پرسپولیس برابر پیکان است. 

کد خبر 674239

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha