سرپرست فدراسیون فوتبال به شرایط آماده‌سازی تیم ملی و بازی‌های تدارکاتی در آستانه جام جهانی قطر واکنش نشان داد.

تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال شامگاه گذشته در یک برنامه تلویزیونی در خصوص شرایط بازی‌های دوستانه پیش‌روی تیم ملی و بودجه در اختیار فدراسیون فوتبال اظهار کرد: گفته شده قرار است هفت بازی دوستانه انجام شود که نمیدانم این عدد ازکجا آمده است. سرمربی تیم ملی برنامه خود را ارایه داده که با محوریت دبیرکل پیش خواهد رفت. کارها توسط روابط امور بین‌الملل انجام می‌شود و بحث وجود دلالی در این موضوع صحت ندارد. ما باید در فیفادی‌های پیش روی که خرداد و شهریور ماه است بازی‌های دوستانه مورد نظر را برگزار کنیم. همه در تلاش هستیم و به نتایج خوبی رسیدیم. در این بین نام تیم‌ها را اعلام نمی‌کنیم تا قرارداد نهایی شود چون برخی از داخل و خارج از کشور شیطنت می‌کنند تا این بازیها انجام نشود.

سرپرست فدراسیون همچنین گفت: ما در تیم ملی و فدراسیون فوتبال بیش از هر چیز به آرامش نیاز داریم و برخی مسایل عنوان شده بی‌اساس است. این مسائل کمکی به فوتبال ما نمی‌کند خصوصا در این موقعیت حساس.

ماجدی افزود: از خرداد ماه در روزهای فیفادی اصلی باید برنامه بازی‌ها را پیش ببریم. نکته مهم این است که سطح توقع از صعود از مرحله گروهی را نباید بالا برد چون تیم‌های قدرتمندی در گروه ما قرار دارند. باید واقع‌بین باشیم. مثلاً باید بدانیم امکان بازی با تیم‌های اروپایی را به خاطر اینکه درگیر مسابقات هستند نداریم. با نیوزلند صحبت کردیم اما سعی می‌کنیم با تیم‌هایی بازی کنیم که در رنکینگ جایگاه بهتری داشته باشند و سپس اعلام خواهیم کرد.

ماجدی در پاسخ به این سوال که کمک مالی دولت قبل به فدراسیون فوتبال چه شده است، گفت: یکصد و ده میلیاردی که در دور قبلی به فدراسیون آمد همه آن خرج پاداش نشده، بلکه مقداری خرج اعزام‌ها و... شده، اما این پول باید مدیریت می‌شد. برخی افراد بدون مجوز شورای برون‌مرزی اعزام شده بودند اما الان باید به جلو نگاه کنیم. تیم ما الان به جام جهانی صعود کرده، باید آماده‌سازی مناسبی انجام بدهیم به خصوص که زمان تشکیل تیم قبل از جام جهانی بسیار کوتاه است و در این دو ماه به سختی به اتفاق همکاران در فدراسیون مشغول کار هستیم. قراردادهای بازی دوستانه را هم از طریق امور بین‌الملل به زودی نهایی خواهیم کرد و در این بین هیچ دلالی و موضوع دیگری وجود ندارد.

کد خبر 674139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha