مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

بازار پارچه مبلی در کشور روز به روز در حال رونق و بهبود است. بخصوص تولید کنندگان داخلی بخاطر وضعیت رقابتی موجود هر روز در حال بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود هستند.

پارچه مبلی مازراتی ایرانی

از آنجایی که تولید پارچه مبلی در کشور در حال حاضر نیاز بخش زیادی از بازار را تامین می کند، تنها عده ای اقدام به وارد کردن پارچه مبلی از خارج از کشور می کنند که از نظر قیمت بسیار بالاست و مشتریان خاص خود را دارد اما نکته ی قابل توجه این است که پارچه مبلی یک جنس مصرفی است که در بهترین حالت بعد از ۱۰ تا ۱۵ سال چه نو مانده باشد و چه کهنه شده باشد، مشتریان اقدام به تعویض آن می نمایند. 

از طرفی تولیدات داخلی از نظر کیفیت در حدی هستند که همین حدود زمانی مفید هستند لذا خرید پارچه های مبلی خارجی آن هم با قیمتهای چندین برابر پارچه های مبلی داخلی از هیچ لحاظی مقرون به صرفه نیستند.

پارچه مبلی مازراتی ایرانی

مجموعه مبلی پوش افتخار این را دارد که با تولید انواع پارچه های مبلی ایرانی از جمله مازراتی، پورشه خام، مسکو ، نوبل ، سافت، چوپر و دیگر پارچه های مبلی مصرفی درتهران نیاز بخشی از مشتریان گرامی را مرتفع نماید.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که خرید مستقیم از تولید کننده از هر لحاظ به صرفه است.

پارچه مبلی مازراتی یکی از پارچه های مبلی راحتی است که می توان گفت شناخته شده ترین پارچه و به صرفه ترین پارچه ی مبل راحتی است که هم رنگ بندی کاملی دارد و هم داری ظاهری زیبا است و از نظر قیمت و کیفیت هم مورد تایید است.

تا سال قبل کارخانه اویاز که بزرگترین کارخانه در خاور میانه است برای تولید و تامین پارچه مبلی، هم پارچه مازراتی را تولید می کرد اما از سال ۱۴۰۱ خط تولید پارچه مازراتی اویاز متوقف شده است و فقط دیگر تولید کنندگان از جمله مبلی پوش همچنان این پارچه را تولید می کنند.

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو

پارچه مبلی مسکو هم یکی از پارچه های مبل راحتی بوده و با اصطلاح ابر و بادی هم شناخته می شود این پارچه مبلی دارای ظاهری مخملی است و جزو پارچه های نانو یا چرم پارچه است که هم ظاهر زیبا و تقریبا رنگ بندی خوبی دارد و هم دارای کیفیت مناسب است ضمن اینکه قدرت لکه بری بالایی هم دارد و در صورت ایجاد لکه ، زود می توان آنرا پاک کرد.

پارچه مسکو موجود در بازار در حال حاضر هم مسکو ایرانی و هم مسکو چین است که کیفیت مسکو چین بهتر بوده و از نظر قیمت هم بالاتر است ضمنا پارچه مسکو اویاز هم در بازار موجود است. که مسکو اویاز دارای ۲ سبک تولید خوب و خوبتر است.

پارچه مبلی ترک

بخشی از خریداران پارچه های مبلی را کسانی تشکیل می دهند که فقط پارچه مبلی ترک را می پسندند و قیمت پارچه زیاد برایشان مهم نیست که البته بخش کوچکی از مشتریان را تشکیل می دهند اما نمی توان منکر کیفیت پارچه های ترک شد چرا که از نظر کیفیت و زیبایی مورد تایید هستند اما چون پارچه مبلی همانطور که در بالا ذکر شد یک جنس مصرفی بوده و در هر صورت بعد از چند سال تعویض می شود ، معمولا خیلی از مشتریان لزومی برای خرید پارچه مبلی ترک نمی بینند. 

گذشته از این چون پارچه مبلی ترک از خارج از کشور وارد می شود، بخاطر تحریم های موجود و مشکلات گمرکی نمی توان در هر زمان هر طرح و زنگی که نیاز باشد را در بازار پیدا کرد بخصوص اگر زمانی بر اثر آسیب نیاز به تعویض یکی از مبل ها باشد ،دیگر نمی توان از همان پارچه خریداری شده در بازار پیدا کرد و چه بسا که فرد مجبور به تعویض کل پارچه مبلی شود و هزینه سنگینی را متحمل شود

پارچه مبلی یزد

پارچه مبلی شانل یزد

در کنار پارچه های مبلی راحتی که در تهران و بعضی از شهرها تولید می شود، در یزد هم انواع پارچه های مبلی شانل و مخمل برای مبل های استیل تولید می شود که هم دارای تنوع طرح بوده و هم رنگهای بسیار زیبایی دارد و چشم را می نوازد.

پارچه های شانل یزد دارای انواع تک گل،  گل در هم،  کومبین،  پتینه،  راه و ساده می باشد معمولا مشتریان در زمان خرید اقدام به خرید دو تا سه نوع از هر طرح می کنند و به صورت ترکیبی آنرا بر روی مبلشان نصب یا رویه کوبی می کنند.

مثلا طرح تک گل با ساده یا پتینه و ساده یا طرح راه برای ناهارخوری یا کومبین و تک گل یا هر چیدمان دیگری که به سلیقه مشتری بستگی دارد.

کیفیت پارچه های مبلی یزد بسیار عالی بوده و به دیگر کشورها هم صادر می شود.

قیمیت پارچه مبلی جدید

از آنجایی که در رابطه با پارچه مبلی ما با انواع مختلف سلیقه ها طرف هستیم، لذا هر از چند گاهی پارچه های جدید وارد بازار می شود که یا از نوع پارچه های وارداتی چینی و ترک می باشد و یا پارچه جدید ایرانی بوده که توسط تولید کننده های داخلی تولید شده است.

در مورد پارچه های شانل یزد هم طرح جدید بافت می شود و به بازار عرضه می شود.

قیمت این پارچه ها هم به کیفیت و جنس پارچه بستگی دارد اما معمولا چون پارچه های جدید از نظر تنوع و جنس بهتر هستند، قیمت بالاتری هم خواهند داشت.

انواع پارچه مبلی

برای این دسته بندی می توان از نظر جنس به ۴ دسته بندی تقسیم کرد.

۱ پارچه مبلی ایرانی

۲ پارچه مبلی اویاز

۳ پارچه مبلی چینی

۴ پارچه مبلی ترک و ایتالیلیی

از نطر نوع هم می توان به ۲ نوع پارچه مبلی راحتی و استیل تقسیم کرد.

کانال فروش پارچه مبلی

در حال حاضر بسیاری از کالاهای مصرفی از طریق سایتها ، کانال ها و در کل از طریق فضای مجازی به فروش می رسد چرا که هم در وقت صرفه جویی می شود و هم می توان مستقیم از تولید کننده تهیه کرد

مجموعه مبلی پوش هم از طریق فروش اینترنتی و هم از طریق فروش حضوری اماده ی خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد. ۰۹۱۲۶۵۴۰۲۱۸

بازار فروش مستقیم پارچه مبلی هم در تهران در یافت اباد و پل چوبی و نیاوران می باشد.

کد خبر 673901

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha