مدیرکل زندان های استان البرز اعلام کرد: مادر زندانی پس از ۱۴ سال به همت مسوولان اداره کل زندان های البرز فرزند خود را در آغوش کشید.

زندانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها، علی چهارمحالی افزود: خانم «ا-خ »۱۰ سال پیش به دلیل محکومیت های مالی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ به زندان رفت؛ او پیش از ورود به زندان هم چهار سال فرزندش را ندیده بود و از او هیچ نشانی نداشت.

وی اظهار داشت : با دستور مدیر کل زندان های استان  البرز و پیگیری رئیس مرکز  خدمات اجتماعی و مراقبت های پس از خروج فرزند وی از طریق کد ملی و مشخصات سجلی شناسایی و با وی تماس حاصل شد و مقدمات ملاقات مادر با فرزندش در انجمن حمایت از زندانیان فردیس مهیا شد و این دو پس از ۱۴ سال با یکدیگر ملاقات کردند و به آرزویشان رسیدند.

چهارمحالی بیان داشت : این مددجو در مدت حضورش در زندان ضمن  فراگیری آموزش صنایع دستی با هنر چرم دوزی آشنا شد و با حمایت های مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت های پس از خروج و با استفاده از هنر چرم دوزی که در داخل زندان آموخته بود بدهی خود را به طلبکاران پرداخت کرد و در ماه مبارک رمضان با کمک خیرین آزاد شد.

وی ادامه داد: این بانوی مددجو اکنون ۳۰ نفر از اعضای خانواده های زندانیان البرز را تحت پوشش آموزش های فنی و حرفه ای قرار داده است.

مدیرکل زندان های البرز افزود: مددجوی مذکور در روزهای اخیر  به عنوان بانوی کارآفرین و موفق از سوی اداره کل زندان های البرز  معرفی شد.

کد خبر 673783

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha