ماه گذشته ویوو گوشی هوشمند Vivo S15e را در چین معرفی کرد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که در این ماه (ماه مه) می‌توان شاهد ورود Vivo S15 و S15 Pro باشیم.

ویوو S15 pro

به گزارش همشهری  آنلاین و به نقل از وب‌سایت  گیزموچاینا، مدل S15 Pro اکنون با شماره مدل V2203A در پایگاه داده سایت صدور گواهینامه TENAA چین ظاهر شده است.

این دستگاه به‌زودی با نام Vivo S15 Pro عرضه خواهد شد. در حالی که لیست TENAA فقط جزئیات کمی را در مورد ابعاد، صفحه نمایش و اندازه باتری S۱۵ Pro فاش می‌کند، به نظر می‌رسد برخی رسانه‌های مطلع مشخصات دیگری را نیز اعلام کرده‌اند.

لیست TENAA از V2203A نشان می‌دهد که صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی، اندروید ۱۰S و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

در همان زمان، یک تلفن ناشناخته Vivo با V2207A نیز گواهی TENAA را دریافت کرده است. این لیست نشان می‌دهد که صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی، سیستم عامل اندروید ۱۲ و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی (که در ظرفیت دو سلولی ۲۱۹۰ میلی‌آمپر ساعت ذکر شده است) دارد.

انتظار می‌رود هر دو گوشی در ماه جاری در چین عرضه شوند.

مشخصات Vivo S15 Pro فاش شد | عرضه یک گوشی مرموز در ماه جاری

اولین مورد دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی OLED است که وضوح +Full HD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (تک سلولی) انرژی دستگاه را تامین می کند. دوربین اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی است و از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی می‌کند. ضخامت دستگاه ۷.۹۹ میلی متر است.

به نظر می‌رسد این مشخصات در مورد گوشی هوشمند Vivo S15 Pro باشد.

گوشی دیگر دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی OLED است که رزولوشن +FHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را تولید می‌کند. این گوشی با چیپست دامنسیتی ۸۱۰۰ و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (دو سلولی) با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی عرضه می‌شود.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد بود. ضخامت این گوشی ۸.۵۵ میلی‌متر است.

باید منتظر باشیم تا ببینیم این گوشی دومی، چه نامی بر خود خواهد داشت.

کد خبر 673722

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha