گفته می شود سپاهان اصفهان به دنبال به خدمت گرفتن سرمربی سابق بایرن مونیخ است.

ماگات

به گزارش همشهری آنلاین  بعد از عملکرد ناامید کننده تیم فوتبال سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت‌ها مدیران این باشگاه را از هم اکنون به فکر مذاکره و جذب یک سرمربی بزرگ خارجی انداخته است.

🔸برنامه اصلی مدیران باشگاه سپاهان جذب یک مربی خارجی با کیفیت است. گفته می شود طی روزهای اخیر مدیران این باشگاه با چند مربی مذاکرات خود را آغاز کرده اند اما گزینه اصلی محمدرضا ساکت برای فصل آینده فیلیکس ماگات سرمربی سابق بایرن مونیخ است. این مربی آلمانی در زمان حضور علی کریمی در بایرن مونیخ سرمربی این تیم بود و بعد ها خواستار جذب ستاره ایرانی اش در شالکه شد. اتفاقی که در نهایت افتاد و علی کریمی در ۳۳ سالگی برای دومین بار راهی بوندسلیگا شد.

 گفته می شود مذاکرات ساکت و ماگات پیشرفت خوبی داشته و احتمالا حضور این مربی سرشناس آلمانی در لیگ برتر ایران وجود دارد. هر چندمدیران سپاهان مذاکره با چند گزینه داخلی را هم مد نظر قرار داده اند تا در صورتی که ماگات به ایران نیامد از میان آنها یک گزینه را انتخاب کنند. باید در نهایت منتظر ماند و دید این سرمربی سرشناس آلمانی راهی لیگ برتر ایران خواهد شد یا نه.

کد خبر 673662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha