دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۷ - ۰۹:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی خبر زخمی شدن عبدالمالک ریگی سرکرده گروه جندالله و هشت تن از سرکردگان این گروهک را تائید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کشور با اعلام این خبر به گفت: طی درگیری‌های شب و روز گذشته در دو منطقه کرمان و منطقه مرزی "بیرسورانو رولک" واقع در نقطه مرزی مشترک پاکستان با ایران هشت تن از سران اصلی گروهک جندالله کشته شدند و عبدالمالک ریگی سرکرده این گروهک نیز در اثر این درگیری‌ها به شدت زخمی شده است.

به گفته سرهنگ احمدی گروهک مذکور قصد انجام عملیاتی تروریستی در دو منطقه ذکر شده را داشتند که با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات برنامه آنها با شکست روبرو شد.

همزمان شبکه تلویزیونی سما که در کویته پاکستان فعالیت می کند نیز با اعلام این خبر از زخمی شدن سرکرده این گروهک و به هلاکت رسیدن چهار فرمانده ارشد گروهک جندالله در درگیری‌های روز گذشته در نقطه مرزی مشترک با پاکستان خبر داد.

به  گزارش این شبکه تلویزیونی عبدالمالک ریگی در درگیری‌های روز گذشته نیروهای نظامی ایران با این گروهک در منطقه "بیرسورانو رولک" واقع در نقطه مرزی مشترک پاکستان با استان سیستان و بلوچستان ایران به شدت زخمی شده و "احمد بلوچ" و سه نفر دیگر از فرماندهان این گروهگ تروریستی نیز در این درگیری کشته شدند.

کد خبر 67348

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز