سخنگوی شورای شهر تهران گفت: برای ادای دین نسبت به نادر طالب‌زاده، معبری در شهر تهران به نام او خواهد شد.

علیرضا نادعلی

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران گفت: نادر طالب‌زاده، هنرمند مجاهد، حق بر گردن هنر انقلاب اسلامی و مقاومت دارد و برای ادای دین نسبت به نام بلند او، برای تعیین نام معبری اقدام خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، درباره این نامگذاری، جلسه‌ای تشکیل خواهد شد.

نادر طالب زاده مجری و برنامه‌ساز با سابقه تلویزیون، پس از مدتی تحمل بیماری، شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

ساماندهی محور تئاتر شهر

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی در نشست مطبوعاتی روز شورا که با حضور پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران و اهالی رسانه برگزار شد، درباره ساماندهی و بهسازی محور تئاتر شهر با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در سال‌های گذشته به دلیل بی توجهی به پیرامون فضای تئاتر شهر، شاهد رشد آسیب های اجتماعی بودیم، اما در این دوره مدیریت شهری طی جلساتی که با معاونت هنری وزارت ارشاد برگزار کردیم، مقرر شد تا پروژه ساماندهی این محور توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شود.

او همچنین درباره روند تخصیص طرح ترافیک به خبرنگاران بیان کرد: در سال‌های قبل این موضوع توسط معاونت حمل و نقل انجام می شد، اما اکنون به دلیل ارتباطی که رسانه‌ها با مرکز ارتباطات شهرداری تهران دارند، این مساله می‌تواند سازماندهی شود.

زیست شبانه را دنبال می‌کنیم

نادعلی درباره زیست شبانه تهران نیز اظهار داشت: تجربه کشورهای عربی را اگر مطالعه کنیم، متوجه می‌شویم که زیست شبانه متناسب با ماه مبارک رمضان موجب رونق کسب و کار و خشنودی مردم می‌شود.

به گفته سخنگوی شورای شهر تهران، با زیست شبانه در چهارچوب و متناسب با نیاز روح و حال مردم موافقیم، بسیاری از کارها را در شب هم می‌توان انجام داد. چرا راهپیمایی روز قدس نباید در شب برگزار شود؟

او گفت: شب تا صبح اتفاقات زیادی می‌تواند رخ دهد، در ایام مختلف سال هم می‌شود  چنین کاری انجام شود، طبیعتا در این دوره از مدیریت شهری زیست شبانه را دنبال می‌کنیم تا به نتیجه و تحقق برسد.

کد خبر 673382

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha