هسته تشکیلاتی گروهک تروریستی کومله توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) استان کردستان بازداشت شدند.

کومله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، اداره‌کل اطلاعات استان کردستان اعلام کرد: در آستانه روز جهانی قدس، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) هسته تشکیلاتی گروهک تروریستی کومله کمونیست شناسایی و اعضای آن بازداشت شدند.

در این اطلاعیه آمده است، گروهک کومله که سابقه اقدامات تروریستی و ترور شهروندان را در کارنامه خود دارد، طی سال‌های اخیر تحت هدایت سرویس‌های اطلاعاتی با هدف انحراف در مسیر مطالبات صنفی، اجتماعی علاوه‌ بر فعالیت‌های مخفی، به صورت سازماندهی شده تبلیغ علیه اسلام و سیاه‌نمایی علیه کشور و ساماندهی هسته‌های تبلیغی اقدام کرده است.

اعضای این هسته که از خارج از کشور هدایت می‌شدند، قصد داشتند با امنیتی نمودن مناسبت‌ها، روز جهانی قدس و روز کارگر را تحت شعاع قرار دهند.

جمع‌آوری اطلاعات از اصناف و مشکلات اقتصادی، تحریک به تجمع در مقابل فرمانداری‌ها، تلاش برای ایجاد درگیری و اغتشاش و مستندسازی تجمعات و خبرپراکنی دروغ از کشته‌شدن یا خودکشی زنان کُرد و توهین به مقدسات مذهبی از فعالیت‌های این هسته تشکیلاتی بوده است.

به گزارش فارس، گروهک تروریستی کومله در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مناطق کردنشین و خاصتا استان کردستان جنایاتی را مرتکب شده‌اند که هیچ وقت از ذهن مردم این مناطق پاک نمی‌شود.

سوزاندن روحانی اهل سنت در میان کتاب‌هایش، شهادت فرشته باخوبشی جلو خانواده‌اش، اسارت و شکنجه و در نهایت شهادت ناهید فاتحی‌کرجو، شهادت برادران نمکی به طرز فجیعی و نمونه‌های بسیاری از این دست، بخش کوچکی از جنایات و رفتارهای ناپسند گروهک کومله علیه مردم کردستان است.

کد خبر 673243

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • رضا IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    6 3
    درودبر سربازان رشید اسلام. باید تمامی این لجن های تروریست از منطقه جارو شوند.
  • محمد IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    5 3
    این افرادی که قصد بر هم زدن نظم اجتماعی رو به هر وسیله ای دارند باید بلافاصله توسط قوه قضاییه حکم اعدامشان صادر و. از صحنه روزگار حذف بشوند
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
    2 0
    اقلیم کردستان عراق و از جمله اربیل پایتخت دوم اسراییل و صهیونیستها در سازماندهی: ترور بیوترور نخبگان خاصه در مراسمات زیارتی به صورت چراغ خاموش و بی سروصدا شده است ! باید از مسئولین عراق و اقلیم قاطعانه خواست موضوع پایان داده شود !