رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ هرات گفت: در قضیه فلسطین و روز قدس، مسلمانان جهان باید کاملا متحد در کنار هم علیه رژیم صهیونیستی و شریک اصلی آن یعنی آمریکا ایستادگی کنند.

نعیم الحق حقانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کشورهای مسلمان به‌خصوص افغانستان با برگزاری برنامه‌های گسترده نفرت و انزجار خود را نسبت به اشغال فلسطین به دست رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

مسؤولان اداره محلی هرات تاکید دارند که مسلمانان جهان نباید صدای مظلوم فلسطینیان را فراموش کنند و با حمایت‌های خود مشتی کوبنده بر دهان رژیم اشغالگر قدس بزنند.

«مولانا نعیم الحق حقانی» رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ هرات در گفت‌وگو با سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: مسئله فلسطین، مسئله جهان اسلام و امت واحده بوده و مربوط به یک گروه و یا کشور خاص نیست. مسلمانان نباید نسبت به قدس قبله اول مسلمانان و مردم رنج­دیده فلسطین بی‌اعتنا باشند و لازم است با تمام وجود از آن حمایت کنند.

وی ادامه داد: مسلمانان جهان نسبت به فلسطینیان بدهکار هستند و باید در روزهای ماه مبارک رمضان در نیایش‌های خود آزاد سازی هرچه زودتر قدس شریف را از خداوند یکتا بخواهند و برای پیروزی مردم مبارز فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی دعا کنند.

حقانی همچنین خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی سالهاست که بر سرزمین قدس شریف ادامه دارد و این اشغالگران در ماه رمضان بیش از گذشته بر فلسطینیان یورش برده و اجازه دعا و نیایش را به آنها نمی‌دهند؛ بر مسلمانان واجب است تا در کنار هم با صدای واحد در مقابل اسرائیل و متحد اصلی‌اش آمریکا ایستادگی کنند و با بیان تنفر از رژیم صهیونیستی مشتی کوبنده بر دهان آنها بزنند.

رئیس اداره اطلاعات و فرهنگ هرات تاکید کرد: حکومت طالبان در خصوص فلسطین در جبهه علیه آمریکا و نیروهای متجاوزش که متولیان اصلی جنایات رژیم صهیونیستی در مقابل فلسطینیان است بارها صدای خود را بلند کرده و از تمام مسلمانان خواسته تا در مقابل جنایات این رژیم خاموش نباشند.

کد خبر 673043

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • ناشناس IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    0 2
    خودطالبان یک گروه تروریستی وآدمکش هستند