مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
۰ نفر

فرمانده پلیس راه البرز جزئیات محدودیت ترافیکی را در جاده کرج ـ چالوس تشریح کرد.

جاده چالوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا گودرزی فرمانده پلیس راه البرز اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

وی افزود: همچنین در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸  الی ۲۴  همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج ـ چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

کد خبر 672912

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha